Ik heb 2 probleempjes met mijn nieuwe dell inspiron 8600 laptop. De eerste is dat ik geen manier kan vinden om de tv-out aan te zetten. Ik ben zeer ervaren met de nvidia drivers aangezien ik in mijn gewone pc ook een geforce heb. Heb tabje met de mogenlijkheid om twinview en dus clone aan te zetten ontbreekt simpelweg bij mij. Ik kan dus nergens de tv-out aanzetten en ook niet op andere plekken. Ik heb ook de tv al aangesloten via composite en de laptop herkent dus niets. Ik wou dus graag weten of anderen met deze nieuwe laptop ook problemen hebben met de tv-out of misschien dat het bij hun wel normaal functioneert.
Een tweede is dat ik graag wil weten of ik de standaard detonators van nvidia er op kan zetten aangezien die sneller vernieuwen en of dat iemand al gelukt is. Ik heb nml 45.23 geprobeerd, maar na alles te hebben geinstalleerd geeft het systeem nog steeds aan dat de 44.82 driver erop zit (standaard dell driver).
Er zit dus de nieuwe Geforce FX 5650 128mb grafische kaart in voor degene die dit nog niet wisten.
Een tweede is dat ik graag wil weten of ik de standaard detonators van nvidia er op kan zetten aangezien die sneller vernieuwen en of dat iemand al gelukt is. Ik heb nml 45.23 geprobeerd, maar na alles te hebben geinstalleerd geeft het systeem nog steeds aan dat de 44.82 driver erop zit (standaard dell driver).
Er zit dus de nieuwe Geforce FX 5650 128mb grafische kaart in voor degene die dit nog niet wisten.