Toon posts:

[RH9] wilt neit installeren op laptop :( [/minder]

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok dan ik heb redhat 9 gedownload , md5 checksums gechecked , cd's zijn goed

alleen als ik dan naar het setup ga dan komt ie bij het eerste blauwe scherm van welkom bij red hat linux (linksbovenin) en normaal zou hij dan door meoten gaan om te vragen of hij de source moet checken, maar zover komt ie al niet, hij doet gewoon nix meer :S

dit zijn de specs van mijn lappiej :

Cellie 900mhz
390mb ram
20gb hd bla bla
toshiba cdr
accton 2242 netwerkkaart
s3 twister grahpic onboard (werkt onderl inux via s3 savage )
via ac97 sound onboard..

weet iemand wat het kan zijn , want heb net slackware van me lappiej afgehaald omdat ik een presentatie over red hat moet geven maar als het niet werkt tjah dan weinig presentatie :(

Verwijderd

NOS policy - updated 01/04/03

Hoi Deathstar, welkom op GoT. Ik wou je graag even op een paar huisregels wijzen. Ten eerste, je topicstart is te mager. "Hij doet het niet" is iets waar wij weinig mee kunnen. Wat logmeldingen (alt+fX) zouden fijn zijn bijvoorbeeld. Doordat deze informatie ontbreekt, zou dit topic al snel op een helpdesk topic uitlopen, wat wij hier proberen te vermijden.

Tevens zou ik je op je spelling willen wijzigen. Een foutje hier en daar ok, maar jouw post zit onder met spelfouten. Hierdoor komt jouw post op ons over als een "dit is mijn probleem, fix het ff terwijl ik wat anders ga doen" probleem, wat vast niet de bedoeling is.

Daarom gaat dit topic op slot. Ik raad je aan om nog eens een keer goed de NOS policy - updated 01/04/03 en de FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02 door te lezen. Je bent natuurlijk meer dan welkom om een nieuw topic te openen, waarin duidelijk het probleem in omschreven staat, inclusief zo veel mogelijk informatie en wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt. Vergeet niet, wij kunnen niet ruiken wat jouw probleem is, dus zul je dat zo goed mogelijk aan ons duidelijk moeten maken. Succes :)

Dit topic is gesloten.