Mensen,
tijdens het maken van een CMS systeem stuit ik op het volgende probleem:
eerst een stukje code:
<tr width="100%">
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=content">Content</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=forum">Forum</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=extranet">Extranet</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=files">Files</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=users">users</a></p></td>
</tr>
Deze vormen samen het tab gedeelte van het CMS
nu zorg ik via de variabele $page welke php file hij moet includen
zodra ik op 1 van de links klik gaat ie naar het desbetreffende gedeelte maar nu wil ik zorgen dat het achtergrond plaatje veranderd naar het active plaatje. dus: images/Untitled-1_06.jpg
Die links zijn dus de 5 hoofdlinks en daarin zijn nog meer links.
weten jullie een makkelijke manier om deze achtergrond te laten verspringen?
ik heb de search al gebruikt maar ik kon nix vinden wat hier mee te maken heeft omtrend de sublinks.
Dit is niet een topic van help mij aub
ik ben namelijk al de hele dag aan het kloten met variabelen. die veranderen.
tijdens het maken van een CMS systeem stuit ik op het volgende probleem:
eerst een stukje code:
<tr width="100%">
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=content">Content</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=forum">Forum</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=extranet">Extranet</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=files">Files</a></p></td>
<td width="94" background="images/Untitled-1_03.jpg"><p align="center"><a href="index.php?page=users">users</a></p></td>
</tr>
Deze vormen samen het tab gedeelte van het CMS
nu zorg ik via de variabele $page welke php file hij moet includen
zodra ik op 1 van de links klik gaat ie naar het desbetreffende gedeelte maar nu wil ik zorgen dat het achtergrond plaatje veranderd naar het active plaatje. dus: images/Untitled-1_06.jpg
Die links zijn dus de 5 hoofdlinks en daarin zijn nog meer links.
weten jullie een makkelijke manier om deze achtergrond te laten verspringen?
ik heb de search al gebruikt maar ik kon nix vinden wat hier mee te maken heeft omtrend de sublinks.
Dit is niet een topic van help mij aub