Toon posts:

Abit SlotKet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn voltage boven de 1.7v te krijgen met mijn Celly566 op een Abit BH-6, heb ik een Abit SlotKet aangeschaft. Ik heb de jumpers op die converter zo ingesteld dat ie op 1.85v moet werken. Maar als ik in de BIOS duik is het maximale voltage nog steeds 1.7v!

Hoe kan ik dit probleem oplossen? En heeft het wel zin om dit uberhaupt op te lossen? Want kan die 566 op een FSB van 112 lopen? (Hij loopt nu stabiel op 100MHZ met 1.7v)

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 02:14 schreef 2Ki het volgende:
Om mijn voltage boven de 1.7v te krijgen met mijn Celly566 op een Abit BH-6, heb ik een Abit SlotKet aangeschaft. Ik heb de jumpers op die converter zo ingesteld dat ie op 1.85v moet werken. Maar als ik in de BIOS duik is het maximale voltage nog steeds 1.7v!

Hoe kan ik dit probleem oplossen? En heeft het wel zin om dit uberhaupt op te lossen? Want kan die 566 op een FSB van 112 lopen? (Hij loopt nu stabiel op 100MHZ met 1.7v)
Abit slocket kan voltage niet zelf verhogen, doet alleen alsof. Je MB moet andere voltages ondersteunen, in je bios kun je dit misschien aanpassen.

Verwijderd

Ik heb een Aopen AX6BC mamaplankje.......waar is dat te vinden in je bios.........ik heb nog nooit voltage instellingen in mijn award 2.55 bios gezien!!!??
Wie helpt mij ook?

Verwijderd

Mijn Aopen AX6bc bordje ondersteund van 1,5 tot 3,5 volt, ik heb een abit Slotket 3 converterbordje. Als ik dat bordje instel op bijvoorbeeld 1,85 volt dan gaat dat bord toch 1,85 volt naar de CPU "brengen".
Ik kan niets instellen in dat bios van mijn Aopen Ax6bc.......??
Help???