"If it works, don't fix it"
Verwijderd
Naar mijn idee moet je dat soort dingen daar niet kopen, ivm garantie, inktpatronen. Je koopt ook geen aardappelen bij de fietsenmaker. Maar dat moet ieder natuurlijk voor zichzelf weten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 15:42 ]
Het is zo te zien een Lexmark. Misschien even zoeken wat de cartridges kosten want dat zijn de wekelijke kosten van een printer. De specs zijn igg afdoende voor normaal gebruik.
Hij zal waarschijnlijk wel een combi-cartridge voor de kleuren hebben waardoor je telkens een nieuwe cartridge moet kopen als 1 kleur op is.
Hij zal waarschijnlijk wel een combi-cartridge voor de kleuren hebben waardoor je telkens een nieuwe cartridge moet kopen als 1 kleur op is.
Senile! Senile Oekaki
Daar vraagt ie natuurlijk niet om.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 15:42:
Naar mijn idee moet je dat soort dingen daar niet kopen, ivm garantie, inktpatronen. Je koopt ook geen aardappelen bij de fietsenmaker. Maar dat moet ieder natuurlijk voor zichzelf weten.
Deze vraag kan je trouwens beter stellen in 't daarvoor bestemde topic. Wellicht dat je vraag daar ook al beantwoord is...
Verwijderd
2 jaar garantie dat is wel oke
ligt er meer aan waarvoor je hem wil gebruiken
als het voor tekst is, kun je beter zo snel mogelijk kopen
maar ik denk dat afbeeldingen wat minder zullen zijn
ligt er meer aan waarvoor je hem wil gebruiken
als het voor tekst is, kun je beter zo snel mogelijk kopen
maar ik denk dat afbeeldingen wat minder zullen zijn
Het is gewoon voor normaal thuisgebruik (eigenlijk voor gebruik op kot... Afprinten van taken etc.) De inktpatronen zijn redelijk duur maar ik koop gewoon een hervul-kitje dat doe ik ook al jaren voor onze oude HP...
Maakt toch niet echt uit zolang ze garantie geven is toch alles OK?Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 15:42:
Kijk maar naar aldi-PC's heb nog nooit klachten gehoord over de garantie...
Hier is een topic voor: [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel IV][/rml]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()