[Iiyama] Gestopt met teleplan !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zork99999
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05-2025
Jaja mensen goed nieuws( mischien wel oud)
Maar ze zijn dus gestopt met teleplan!!
De service is gelukkig onder iiyama zelf onder gebracht.
Dit heeft voor mij meteen vruchten afgeworpen. Na 4 keer mijn monitor naar teleplan te hebben gestuurd en 4 keer terug gekregen met het zelfde probleem( trillende beeld). Wou ik vorige week voor de 5 keer gaan bellen en effe weer gaan schelden.Maar tot mijn grote verbaasing kreeg ik te horen een ander nummer te bellen. Zo waar dat van iiyama zelf. Daar het probleem effe uitgelegd en ff nog wat info gemaild en zo waar de volgende dag een mailtje dat ik een nieuwe monitor krijg. Dus vandaag een nieuwe monitor gekregen en nog een Vison master pro 455 ipv Vison master pro 452.
Is dit nu service of niet :D
Eindelijk zijn ze gestopt dus met teleplan, ik zeg maar beter laat dan nooit !!!
Way 2 go iiyama eindelijk weer goede service wat we verwachten van een A-merk!! _/-\o_

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

:D

Nu hoef ik eindelijk niet meer te vrezen dat m'n el-cheapo Vision Master 1403 naar de knoppen gaat, gezien de topics met slechte ervaringen over Teleplan vreesde ik daar altijd voor.

Niet dat ik nog al te lang te vrezen heb, TFT here I come :+

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

mooi, meteen maar es iiyama gaan bellen ;)
het duurde eerst 6 weken voordat mijn monitor terug was, en als 'tijdelijke' vervanging had ik een kapotte monitor gekregen (al is dat ook iiyama's fout )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 15:38 ]

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:11

Beaves

Usque ad Finem

Ik begreep al nooit waarom iemand Teleplan zou gebruiken. Ik heb een monitor van LG en die is binnen een werkdag onsite omgeruild toen die defect raakte, dat is tenminste service.

Bij Iiyama kon je inderdaad wel eens 4 weken of langer wachten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erg positief dat ze nu alles zelf regelen :)

Verwijderd

ik heb ook slechte ervaringen gehad met teleplan

mijn 22 "scherm was kapot en ik had wel de doos nog maar het piepschuim niet meer

dus ik netjes in handdoeken gewikkeld enzo

3 maanden (!) later kreeg ik mijn scherm terug,
ze hadden er niks aan gedaan ! maar wel mijn handdoeken eruit gepikt :(
dan een 2de keer opgestuurd en weer 3 maanden later was het wel in orde

het is erg frustrerend als je 3 maanden wacht en dat blijkt dat ze niks gedaan hebben. ik heel die tijd op een kut 14" scherm zitten werken :(

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

LG had ook ooit "hulp" van Teleplan, maar die hadden ook zoveel klachten gekregen/veroorzaakt dat LG het zelf maar weer is gaan doen.

Ik spreek uit eigen ervaring, ongeveer een jaar geleden ging mijn monitor stuk, net binnen de 3 jaar die ik garantie had, en zie daar, een nieuwe 19 inch terug voor mijn kapotte 17 inch... goeie deal :Y)
(uiteraard gecheckt of ik die 2 extra gratis inch mocht houden)

I love watercooling

• Pouwiel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-02 15:11
@Zork99999
Het schijnt dat als je je monitor 5 keer voor hetzelfde probleem wegbrengt, je automatisch een nieuwe monitor krijgt, zo ook bij Teleplan.

Dit is mij (helaas) ook overkomen, ik heb Hemel & Aarde moeten bewegen en het hoofdkantoor van Iiyama lastig moeten vallen om Teleplan aan het werk te krijgen voordat ik dit uiteindelijk te horen kreeg. Het schijnt op europees niveau geregeld te zijn.

“My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch”

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

*zucht van opluchting*

Mijn VMP 410 heeft namelijk geen mooie verticale lijnen meer aan de linkerkant ... het trilt een beetje.

Nog niet zo erg, maar t hoort niet.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 21:46
Heb niet zoveel problemen gehad met Teleplan.
Toen ik m'n Pro450 net had, was het beeld onscherp in de hoeken, laten ophalen door teleplan, maar bij retour was het niet veel beter. Ik heb het toen maar zo gelaten. Niet slim, maar goed.. enige maanden terug echter begon het beeld te krimpen en uit te vallen. Toen weer gebeld (garantie was ook bijna op) en weer laten ophalen door teleplan.
Dit keer hebben ze het wel goed gefixed en het beeld is nu ook scherp in de hoeken.

Moraal van dit verhaal: ehh.. :? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Atomsk op 16-09-2003 23:54 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

:(

Nou, dat teleplan nu weg is is zeker <b>geen</b> garantie voor een goede service! Ik heb een Vision Master pro 451 van 1,5 jaar oud waar het beeldscherm om de zoveel tijd gaat verkleuren. Dus niet alleen de hoeken maar het hele scherm. Dit mankement aangegeven bij de support desk van Iiyama. Ik wacht nu al een maand op een vervangend beeldscherm.

Ik kan hem ook laten repareren maar dan hebben ze geen leentoestel. Servive verbetert mij ass! :r

Wil ik ze vandaag gaan bellen zijn ze niet per mail/fax of telefoon te bereiken wegens technische storingen. 8)7
Jaja, ze zullen de rekening wel niet betaald hebben, met zo'n slechte service doe je natuurllijk niet aan klantenbinding. |:(

Meerdere mensen op dit moment problemen met Iiyama of ben ik de enige?

Lotus_plus over and out

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 01:46:
ik heb ook slechte ervaringen gehad met teleplan

mijn 22 "scherm was kapot en ik had wel de doos nog maar het piepschuim niet meer

dus ik netjes in handdoeken gewikkeld enzo

3 maanden (!) later kreeg ik mijn scherm terug,
ze hadden er niks aan gedaan ! maar wel mijn handdoeken eruit gepikt :(
dan een 2de keer opgestuurd en weer 3 maanden later was het wel in orde

het is erg frustrerend als je 3 maanden wacht en dat blijkt dat ze niks gedaan hebben. ik heel die tijd op een kut 14" scherm zitten werken :(
Bart wat was er mis met je 22 inch monitor en hoeveel heb je voor je reparatie moeten betalen?

p.s.
Ze zijn dus overvallen en kunnen vandaag niet een telefoongesprek voeren. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 13:28 ]

Verwijderd

Ik ben benieuwd of de service er ook op vooruit is gegaan. Ik heb al een keer gebruik gemaakt van Teleplan, maar dat verliep niet echt naar wens :) Een maand moeten wachten op een vervangende 17'' monitor (terwijl ik een 19'' inleverde) en daarna 11 weken moeten wachten voordat hij weer gerepareerd hier stond. Hij was ook wel daadwerkelijk gerepareerd, maar de wachttijd vond ik toch iets aan de lange kant :P

Het kan dus op zich goed nieuws zijn, maar de service kan evengoed even dramatisch zijn :)

• _fm
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

_fm

lotus_plus : er zit gewoon een designfout in de vmp 451 lijkt het, monitor is 4x op en neer geweest. Vervangende monitor had hetzelfde, monitor van huisgenoot ook. iiyama gaat t niet fixen heb ik al begrepen in mails met iiyama kantoor destijds.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Welk nummer was dat?!

Ik heb ook een trillend beeld op mijn VMP 452 en ik heb nog steeds garantie! Naar Teleplan gestuurd... zelfde probleem :/

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10906/full.jpg

Bron

[ Voor 26% gewijzigd door PromWarMachine op 22-09-2003 13:51 ]

Dividend for Starters

Verwijderd

_fm ik heb ze eerder (Iiyama Benelux) al gewezen op een topic die vorig jaar is gestart over de vmp 451 monitor. En ik ga er nog steeds vanuit dat ze wel eens het licht zien betreft een goede service.

Zijn er al mensen die eventueel iets hebben gedaan met de consumentenbond betreft dit probleem bij Iiyama?

Lotus_plus die gek wordt van het verspringen van het beeld :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 14:41 ]

Pagina: 1