[e Policy Orchestrator 3.0] Hoe products deployen op clients

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Hallo,

Ik ben bezig met het installeren van ePO 3.0 in een netwerk van ca. 35 PC's. Nu is de installatie volledig gelukt en ook staat op bijna elke PC de ePO agent geinstalleerd. Nu wil ik vervolgens VirusScan TC op elke PC installeren, alleen krijg ik dat niet voor elkaar.

Als ik naar de Repository ga, dan neem ik aan dat ik daar vervolgens een package moet installeren/deployen. Elk product staat in principe klaar om geinstalleerd te worden, alleen heb ik geen idee hoe dat te doen.

Ik heb zo bijvoorbeeld bij mijn eigen PC task toegevoegd waarbij hij, naar mijn idee, gewoon ging installeren zoals dat beschreven staat in het schema, dit doet hij dus echter niet.

Iemand een idee?

Edit: Volgens mij moet ik eerst een distributed repository aanmaken op de een of andere manier. Jammer dat de bijbehorende documentatie zo slecht is.

Edit 2: OK, ik heb nu dus successfully een repository ge-add. Een distributed wel te verstaan. Nu moet ik volgens het schema dus een weg vinden van de distributed naar de client.

[ Voor 22% gewijzigd door GZ op 16-09-2003 11:31 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Trap.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Uhm op directory niveau de deploy task aanpassen ?
Tabblad tasks ; deploytaak eigenschappen en dan settings ?
Als je je package hebt toegevoegd in je repository moet je die daar terugzien volgens mij. Je kunt hem dan van ignore op install zetten.
En het vinkje "execute at policy reinforcement" helpt ook veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 08:14 ]