Ik heb net een nieuwe computer gekocht met een Audigy 2 Player. Alles geinstalleerd en het werkte prima. Dit was echter van korte duur. In eerste instantie dacht ik dat de geluidskaart helemaal niets meer deed, maar als je goed luistert hoor je heel zwak nog geluid. Weet iemand hoe ik het volume weer op moet krikken naar een normaal niveau???
Dit heb ik al geprobeerd:
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd
- Verschillende speakers gebruikt
- Kaart in een andere computer gezet; werkte prima!!
- Ander PCI-slot gebruikt
- Alle instellingen nagelopen, ook alle virtuele volume-schuifjes in windows, ook de surround-mixer van creative, ook de volumeschuifjes van bijvoorbeeld winamp, windows media player.
- Creative gesproken.
- FAQs gelezen.
- Verschillende toppics doorgelzen, maar daar wordt nergens een oplossing gegeven.
Config:
Mobo: Gigabyte 8KNXP
CPU: Intel P4 2.8c 800
Mem: Corsair TWINX 1GB PC3200 LLPT
VIdeo: Hercules 3D Prophet 9800 PRO
HD: Maxtor Diamond Plus 9 120 SATA
Ik ben echt ten einde raad. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen of heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt?
Dit heb ik al geprobeerd:
- Windows opnieuw geinstalleerd
- Nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd
- Verschillende speakers gebruikt
- Kaart in een andere computer gezet; werkte prima!!
- Ander PCI-slot gebruikt
- Alle instellingen nagelopen, ook alle virtuele volume-schuifjes in windows, ook de surround-mixer van creative, ook de volumeschuifjes van bijvoorbeeld winamp, windows media player.
- Creative gesproken.
- FAQs gelezen.
- Verschillende toppics doorgelzen, maar daar wordt nergens een oplossing gegeven.
Config:
Mobo: Gigabyte 8KNXP
CPU: Intel P4 2.8c 800
Mem: Corsair TWINX 1GB PC3200 LLPT
VIdeo: Hercules 3D Prophet 9800 PRO
HD: Maxtor Diamond Plus 9 120 SATA
Ik ben echt ten einde raad. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen of heeft iemand ooit hetzelfde meegemaakt?