Ik heb een cms geschreven voor iemand om een vrij grote hoeveelheid data te kunnen invoeren en updaten. Maar hij is een beetje para en wil continu de gehele tabel kunnen backuppen (lokaal). Hoe werkt het precies om een link te maken die deze tabel netjes (als in phpmyadmin) wegschrijft. Heb trouwens al een en ander gelezen maar kom er niet helemaal uit. Of wie heeft er anders en goed idee voor een systeem om hem zelf steeds een backup van zijn data te laten maken.
Als ik me niet vergis kan je de subdirectory met de naam vd tabel (in de directory data) gewoon opslaan. Weet niet of dit de netste manier is
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
in welke taal maak je het script? welke database gebruik je? en wil je weten hoe dat in die taal moet of alleen het database gedeelte?Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 14:10:
Ik heb een cms geschreven voor iemand om een vrij grote hoeveelheid data te kunnen invoeren en updaten. Maar hij is een beetje para en wil continu de gehele tabel kunnen backuppen (lokaal). Hoe werkt het precies om een link te maken die deze tabel netjes (als in phpmyadmin) wegschrijft.
wat heb je waar gezelen? en waar kom je niet uit? laat eens wat probeersels zien ofzoHeb trouwens al een en ander gelezen maar kom er niet helemaal uit.
ga zoeken op cronjobs met google en zoek eens op de site van de database naar het woord dump. voor mysqlOf wie heeft er anders en goed idee voor een systeem om hem zelf steeds een backup van zijn data te laten maken.