Toon posts:

Canon Digital Ixus 400 Splash screens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit gehoord dat ik voor mijn Ixus 400 Splash screens kan downloaden. Nu heb ik me rot gezocht, maar niets gevonden. Heeft iemand hier ooit van gehoord?

Verwijderd

Uhm, werkt het niet andersom?
Kun je geen pix uploaden naar je cam, en die instellen als splash?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat zou kunnen, maar hoe weet ik dan welk formaat?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Staat er niets in de gebruiksaanwijzing?

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:01

Unagi

Always aware...

installeer je ixus software, daar zitten een hoop splashscreens bij, 320*240 dacht ik. met die splashscreens als voorbeeld moet t iig wel lukken.

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jur schreef op 16 September 2003 @ 11:47:
[...]

Staat er niets in de gebruiksaanwijzing?
Ja er staat iets over in de gebruiksaanwijzing. Topicstarter, waarvoor denk je eigenlijk dat je dat boekje bij je camera hebt gekregen? Voor de show? :X Je kunt IEDERE foto als opstartsplash gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik had daar wel iets over gelezen toen ik hem kocht, maar meende me te herinneren dat je die dingen moest downloaden ergens o.i.d. 8)7

Bedankt, ik kom er zo wel uit. :*)

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iets als
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dolk0020/id_t.JPG
320x240 pixels (voor zelfmaak :))

Dat kan je met de software gewoon wijzigen, kan je hele themas en geluiden toevoegen, moet je er alleen wel 1 verwijderen om er 1 toe te kunnen voegen.
Op de Canon site kan je veel themes downloaden :)

[ Voor 6% gewijzigd door r0el op 17-09-2003 13:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
r0el schreef op 17 September 2003 @ 13:02:

Dat kan je met de software gewoon wijzigen, kan je hele themas en geluiden toevoegen, moet je er alleen wel 1 verwijderen om er 1 toe te kunnen voegen.
Op de Canon site kan je veel themes downloaden :)
Waar kun je dat vinden op die site dan? Kun je ook foto's en geluiden uploaden naar je camera???

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2003 @ 13:23:
[...]

Waar kun je dat vinden op die site dan? Kun je ook foto's en geluiden uploaden naar je camera???
Met de software die bij je camera zat kan het. Gebruik er Canon zoombrowser voor. Ergens in een menuutje linksboven kan je alles aanpassen.
Pagina: 1