Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PSU verleng intern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vrij grote kast waarin de PSU kabels naar het moederbord te kort zijn. Dus ik zoek een verlengkabel van de PSU naar het moederbord. Het is een P4 systeem, dus naast die standaard (20-polige?) ook nog een 4 polig blokje.

Weet iemand een betrouwbaar en snel adres hiervoor?

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 17:02
Ik denk dat iedere willekeurige computerzaak je wel kan helpen. Zoiets ligt naar mijn weten gewoon kant en klaar in de winkel.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22
kZou niet weten waar die dingen te koop zijn. Het lijkt me wel makkelijk zelf op te lossen. Gewoon de draden doorknippen er er stukjes tussen solderen. Stukje krimpkous om de verbindingen heen en klaar.
Als je nou een oude( evt. kapote) voeding pakt en haal je daar de draden vandaan. Dan heb je gelijk de goeie kleuren enzo.

Zal wel even duren voordat je ze allemaal gehad hebt, maar het kost weinig en tis ook nog eens leuk om te doen (vind ik dan).
Wil je het helemaal mooi doen dan maak je gelijk cable sleeving om je kabel. Dan zie je die stukjes krimpkous ook niet meer.

Is er verder nix met de search te vinden of via Google?

[ Voor 12% gewijzigd door My-life op 15-09-2003 13:42 ]

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-11 12:41
Kant en klaar bestaan (zoals inmiddels ook via de links te zien is).Ik heb de mijne bij aqua-systems in duitsland gekocht (samen met een heleboel waterkoeling meuk). De tweakstore leverd nu ook onderdelen van aqua-systems, misschien dat hij je kan helpen.

Overigens ook voor het kleine vierkante blokje is er een oplossing: nml een verloopkabeltje van molex naar dat vierkante stekkertje. H&C computers in Amersfoort had (en misschien nogwel) ze.

[ Voor 37% gewijzigd door Bart-01 op 15-09-2003 13:57 ]

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

of kijk bij de betere elecroshops .. mischien hebben die ze

Verwijderd

Topicstarter
Je zou denken dat het heel standaard is. Computerzaken hier in de stad hadden niet eens de ATX > ATX verlengkabel. Maar dat P4 "blokje" is helemaal moeilijk.

Verwijderd

of als je et egt radicaal wilt aan pakken .. bel / mail/ neem contact op met de fabricanten van die PSU en laat ze zon stukje op sturen ...

Verwijderd

zo moeilijk moet dat toch niet zijn. Je kan toch zelf een elektro kabeltje ertussen solderen.

Verwijderd

Ik had laasts hier op GoT nog iemand gezien die had zo'n ATX verlengkabeltje gekocht. Fototje ervan had die ook nog gepost.

Zoekze. :P
Pagina: 1