Dit gaat niet over de tweakers.net frontpage, maar over de GUI van het GoT forum. De interface sucks! Heel onoverzichtelijk en niet handig in gebruik, Parse kan er helemaal niks van. Weleens gehoord van phpBB? http://www.phpbb.com/
Wat is er mis met de interface van Parse 
Geef eens wat voorbeelden wat er beter is aan phpBB ?
* DinX vindt Parse 1 van de meest overzichtelijke fora-software die hij kent.
Alles staat duidelijk aangegeven boven en onder het topic.
En niks zo handig als de quick-reply box
Geef eens wat voorbeelden wat er beter is aan phpBB ?
* DinX vindt Parse 1 van de meest overzichtelijke fora-software die hij kent.
Alles staat duidelijk aangegeven boven en onder het topic.
En niks zo handig als de quick-reply box
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ja, ik snap ook nie wat je loopt te ouwehoeren
Je werkt voor phpBB?Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 12:59:
Dit gaat niet over de tweakers.net frontpage, maar over de GUI van het GoT forum. De interface sucks! Heel onoverzichtelijk en niet handig in gebruik, Parse kan er helemaal niks van. Weleens gehoord van phpBB? http://www.phpbb.com/
React is imo goed overzichtelijk. Beter dan phpBB iig.
Magoed als Parse er niks van kan: Bouw maar ff een gelijkwaardig forum dan..
[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 15-09-2003 13:08 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Mhh flamewar? Ga toch dan naar een phpBB forum toe als je je ei hier niet kwijt kan?
En hiervoor moet je ook niet in TFF, dat is enkel voor opmerkingen over de frontpage, die staat los van GoT.
LA moet je zijn hiermee (nu niet een ander topic gaan openen daar).
LA moet je zijn hiermee (nu niet een ander topic gaan openen daar).
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Als het niet over de frontpage gaat, zet het dan in het juiste subforum. En over dat onoverzichtelijk en niet handig in gebruik: blijkbaar zijn vele duizenden users het niet met je eens, getuige de vele tevreden users van dit gratis forum.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 12:59:
phpBB is veel algemenere forum-software, terwijl React veel flexibeler en uitgebreider is en zowel users als crew kunnen er prima mee uit de voeten. Als jij de interface van GoT moeilijk vindt, dan is even de algemene GoT FAQ lezen een aanrader, dan wordt het wat duidelijker hoe alles werkt
edit: en vergeet ook niet wat Alfredt 2 posts hieronder neerzet: met zo'n uitgebreide user-base en aantal posts per sec, dat kan phpBB niet echt makkelijk aan. React wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Remy op 15-09-2003 13:09 ]
Parse heeft niks met die layout te maken 
De layout is grotendeels dezelfde als toen Topix als software gebruikt wordt, en die heeft de layout weer geerfd van UBB.

De layout is grotendeels dezelfde als toen Topix als software gebruikt wordt, en die heeft de layout weer geerfd van UBB.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
phpbb met 80000 users 15-20 berichten per minuut op de toptijden.... yeah right
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik snap niet wat er onoverzichtelijk is aan dit forum
ik zie alles wat ik nodig heb in 1 oogopslag in de balk erboven...
verder vind ik de forumlijst ook wel handig omdat je die kan customizen en dat kan in phpBB niet
verder vind ik de forumlijst ook wel handig omdat je die kan customizen en dat kan in phpBB niet
Dat werkt gewoon niet..Alfredt schreef op 15 September 2003 @ 13:07:
phpbb met 80000 users 15-20 berichten per minuut op de toptijden.... yeah right
Bij 1000 users gaat 't spul al op zn bek..

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Jammer dat phpBB niet eens zoveel gebruikers aan kan
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
TFF = Feedback over Tweakers.net
LA = Feedback over GoT
Dat wordt dus een move
Trouwens, ik heb zelden zo gelachen als om jouw suggestie om phpBB te gebruiken
LA = Feedback over GoT
Dat wordt dus een move
Trouwens, ik heb zelden zo gelachen als om jouw suggestie om phpBB te gebruiken
Ik vind GoT veel fijner werken dan vBulletin, phpBB of wat dan ook. Maarja smaken verschillen.
Overigens denk ik niet dat phpBB de load van GoT aan kan
Overigens denk ik niet dat phpBB de load van GoT aan kan
Leuk zo'n discussie waarbij de TS een post neerkwakt en er gelijk vandoor gaat 
Wat mij betreft is er niets mis met Parse, phpbb vind ik meestal juist niet duidelijk

Wat mij betreft is er niets mis met Parse, phpbb vind ik meestal juist niet duidelijk

wat wil je anders zien dan?Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 12:59:
De interface sucks! Heel onoverzichtelijk en niet handig in gebruik,
PhpBB is een leuk productje, alleen heb je er niets aan bij grote en druk bezochte fora als dit.Parse kan er helemaal niks van. Weleens gehoord van phpBB? http://www.phpbb.com/
Parse heeft met React een prima product neergezet wat PhpBB nog niet eens kan evenaren volgens mij
En de interface staat los van de software, en heeft dus niets met React of PhpBB te maken.
Ga ff ergens anders iemand af zitten zeiken ofzo. Het ziet er niet uit dat je weet waar je over praat.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 12:59:
Mjah, sorry maar hier kunnen we niets mee.
Als jij phpBB veel fijner vind, be my guest, maar ga niet een flame zonder onderbouwing hier neerzetten. Opbouwende kritiek met suggesties en intenties tot verbetering zijn welkom. Dom geroep om het roepen niet.
Als jij phpBB veel fijner vind, be my guest, maar ga niet een flame zonder onderbouwing hier neerzetten. Opbouwende kritiek met suggesties en intenties tot verbetering zijn welkom. Dom geroep om het roepen niet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.