Ja het is zo ver mijn oue vertrouwde stuurtje is gedeeltelijk gehandicapt geworden. De veer van mijn rempedaal is gebroken. Zijn er mogelijken heden om zoiets te fixen, niet echt een standaard veer, of ben ik genoodzaakt om een nieuw stuurtje te kopen
Naar mijn idee zal het wel te fixen zijn, in het ergste geval kun je altijd nog contact op nemen met de desbetreffende fabrikant. Maar denk dat als je een soort gelijke veer kunt vinden deze gewoon vast kan maken en daarna weer verder kunt spelen.
ik ken het probleem ik hep mijne weggegooit omdat mijn stuur oowk kapot was enz enz .. er zijn vast wel dit soort veertjes te krijgen neem je andere mee ( de goede
) naar een lokale gereedsschap boer en die zou ze kunnen hebben anders de fabrikant mailen om een veertje te vragen ?
Verwijderd
ik heb het ook gehad,
naar de suppord van microsoft gemaild, en ik heb een nieuwe gekregen, wel of geen garantie, maakt niets uit.
naar de suppord van microsoft gemaild, en ik heb een nieuwe gekregen, wel of geen garantie, maakt niets uit.
Verwijderd
dan is MS een stuk aardiger dan Logitech, ik kan geen los pedalensetje krijgen voor m'n Formula Force GP, alleen een compleet nieuw stuur+pedalen 
M'n rempedaal is gebroken, nu heb ik deze zelf gemaakt maar de potmetertjes(ja het zijn gewoon potmetertjes
) zijn niet helemaal lekker meer (soms krijg ik een 'bibberende' uitslag, of het gaspedaal reageert op het rempedaal)
M'n rempedaal is gebroken, nu heb ik deze zelf gemaakt maar de potmetertjes(ja het zijn gewoon potmetertjes
Ik had hetzelfde met een Guillemot..... toen heeft iemand dezelfde veertjes toch ergens besteld en nu doet ie het weer.
Failure is nothing compared to regret
Pagina: 1