T68i, toetsen en cover gaar

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
ik heb mijn T68i inmiddels 9 maanden, hij werkt nog goed, hij begint er echter behoorlijk gaar uit te zien. De toetsen zijn bijna onleesbaar, de text Sony Ericsson is voor de helft weg, overal stukjes lak eraf gesprongen.

Kan ik ergens een nieuwe cover+toetsen (laten) monteren?

(ff nog wat anders; hoe kan ik tijdens het SMS`en schakelen tussen letters (T9) en cijfers?.. )

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Volgens mij kan je met * changen tussen T9 en cijfers. Tenminste bij de T600 iig wel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Voor cijfer moet je de extra's toets indrukken (boven 1). En dan bij optie 6 (taal) kiezen voor cijfers. Of je kunt tijdens het typen de gewenste cijfertoets iets langer ingedrukt houden tot het cijfer verschijnt.

edit: Of je een nieuwe cover kunt bestellen weet ik niet. Zul je bij een service punt moeten vragen. als je de batterij verwijdert zie ik wel torx schroefjes, dus verwisselen moet geen probleem opleveren.

[ Voor 34% gewijzigd door olof op 15-09-2003 11:48 ]

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
thnx, cijfers werkt... nu nog de gare look van m`n toestel?

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

bij sony ericssons point kan je wel een nieuw cover en toetsen opzetten.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
wat is een SE point??

• Neus
  • Laatst online: 19-05 15:05

Neus

www.zenaconsult.com

Sony-Ericsson Service Point, een service-dealer.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
olof schreef op 15 September 2003 @ 11:46:
Voor cijfer moet je de extra's toets indrukken (boven 1). En dan bij optie 6 (taal) kiezen voor cijfers. Of je kunt tijdens het typen de gewenste cijfertoets iets langer ingedrukt houden tot het cijfer verschijnt.

edit: Of je een nieuwe cover kunt bestellen weet ik niet. Zul je bij een service punt moeten vragen. als je de batterij verwijdert zie ik wel torx schroefjes, dus verwisselen moet geen probleem opleveren.
Of je houd * 1 keer vast om T9 uit te zetten en duwt dan op * totdat je cijfers krijgt :) Daarna * weer vast houden om weer naar T9 te gaan.
Makkelijker dan helemaal door het menu gaan :)

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
alle dealers die ik spreek die ik opzoek via de dealerlocater van SE (dealers met Service Point) die doen alleen maar aan software updates, niets met frontjes etc...
Pagina: 1