Toon posts:

dvd brander wist geen dvd-rw of +rw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds een week de nec 1300A en ik heb nu geprobeerd om een dvd -rw en +rw te branden dit gaat goed alleen wil ze ze daarna niet meer leegmaken,en als ik er dan toch in slaag dan is mijn schijfje totaal waardeloos. wat zou der aan de hand zijn? zal ik toestel moet terug brengen naar de winkel? is er ieamnd die dit al heet voorgehad?mensen met dezlde ervaring kunnen mij bereiken op boumon24@hotmail.com. :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Een forum is bedoeld om dingen op het forum af te handelen.. email is daarbij overbodig..

Maar vertel eens wat meer.. welk OS draai je, welk brandsoftware gebruik je.. welk merk DVD's etc...
Als je met nero een reeds beschreven DVD wilt overschrijven vraagt ie heel netjes of je zeker weet dat je DVDRW gewist moet worden; dat zou ie bij jou ook moeten doen..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ik brandt inderdaad via de nero 6.0 en ik steek het schijfje in de speler en laar dan via nero het schijfje traag wissen zodat ik zeker ben dat het volledig is gewist,maarnope's hoor. ik neem op de schijfje's tv programs op via nero visoen express.mijn mail adres is bedoeld opdat men mij rechtstreeks kan mailen.

Verwijderd

Topicstarter
hij vraagt inderdaad of hij de schijf mag wissen als der nog wa opstaat,maar het aparaat wist ze niet. dvd komt er dan terug uit.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Probeer eens DVDInfoPro om ze te wissen :). Nero 6 is een beetje buggy, vooral 6.0.0.15!

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de setup van dvdinfopro maar niet de serial code? heb jij die soms? want ik vubdt ze voorloopig niet via het net. zou graag eens willen proberen met dit programa. alvast bedankt hoor

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoezo zou je het serie nummer ervoor nodig hebben? Er staat toch duidelijk in de setup dat je, als je op next klikt, een adware versie krijgt? (dus dan wel met adware)

Verwijderd

Topicstarter
ok ,maar wie kan mij vertellen wat je allemaal met dit programa dvdinfopro doen.buiten dvd's wissen?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-03 15:49

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 17:04:
ok ,maar wie kan mij vertellen wat je allemaal met dit programa dvdinfopro doen.buiten dvd's wissen?
Afbeeldingslocatie: http://www.dvdinfopro.com/images/screen.jpg
Dit allemaal?
De site van het programma is al gegeven, als je Engels kunt moet het te begrijpen zijn. Er zal bij het programma zelf ook wel een uitgebreide helpfile zitten :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
hartelijk bedankt hoor dark bleu zal dat ne keer op mijn gemak bekijken

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 16:30:
ik heb de setup van dvdinfopro maar niet de serial code? heb jij die soms? want ik vubdt ze voorloopig niet via het net. zou graag eens willen proberen met dit programa. alvast bedankt hoor
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
Warez, cracks en registratie/licentie codes en NO CD-patches:
Elke manier om een programma dat niet vrijelijk te gebruiken is middels bijvoorbeeld key-generators, crack's NO CD-Patches en dergelijke toch aan de praat te krijgen is iets wat je buiten Gathering of Tweakers zult moeten doen. Het vragen naar of het aanbieden van dergelijke zaken; software of de licenties, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum.
dus niet naar serials vragen :)

edit:
Welkom op GOT btw :))

[ Voor 83% gewijzigd door Illegal_Alien op 15-09-2003 19:02 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

murdock01 heeft bij deze een OW te pakken wegens de serial request. Hou je mailbox in de gaten :)

[ Voor 10% gewijzigd door BalusC op 15-09-2003 19:26 ]

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 15:33

ralfbosz

xm create bosz -c

Volgens mij hoef je een +RW niet te formateren, dat gebeurd tijdens het branden, een van de voordelen van +RW tov -RW...

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
ik formateer geen enkele schijf,ik wil gewoon de schijf wissen maar dat doet mijn nec niet. en als hij ze al doet dan zijn de schijfje's voor de prullenbok
Pagina: 1