Het is al weer bijna een maand geleden dat ik melde dat deze gegevens niet werden bijgewerkt. Inmiddels staat er wel weer een grafiek onder, maar die is bijgewerkt tot 1 september. Waarschijnlijk geldt dat ook voor de prijzen die in de tabel daarboven staan. Wanneer gaan jullie deze pagina weer updaten? Het duurt allemaal wel lang.
De prijzen van de Powershot G3 worden gewoon geupdate. Zie deze op datum gesorteerde resultaten waarvan de bovenste elf prijzen vandaag zijn ververst:
pricewatch: Canon PowerShot G3 (4MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.0-3.0)
Dat die grafiek het niet doet is weer een ander verhaal.
pricewatch: Canon PowerShot G3 (4MP, 4x zoom, 35-140mm, f/2.0-3.0)
Dat die grafiek het niet doet is weer een ander verhaal.
Toch heb ik redenen om te twijfelen. Ik zie al weken EG Electronics met Euro 575 als laagste prijs staan. Verder heeft Progress Automatisering Hengelo deze camera momenteel in de aanbieding voor Euro 507. Dit doet mij vermoeden dat er toch iets niet helemaal goed gaat. Maar misschien ten onrechte......
Progress Automatisering Hengelo heeft de camera te koop voor 507 euro exclusief btw. Inclusief btw komt de prijs dus wel degelijk uit op 604, zoals hij nu ook in de pricewatch staat.
Verder is het bijhouden van de pricewatch een erg tijdrovend karwei, en wij hebben niet de tijd om elk product elke dag helemaal up to date te houden. Om deze reden staat er ook achter elke prijs een
icoontje. Als je daarop klikt kun je ons de juiste prijs doorgeven en zullen wij er wat aan doen, dat gaat een stuk sneller
.
Verder is het bijhouden van de pricewatch een erg tijdrovend karwei, en wij hebben niet de tijd om elk product elke dag helemaal up to date te houden. Om deze reden staat er ook achter elke prijs een
icoontje. Als je daarop klikt kun je ons de juiste prijs doorgeven en zullen wij er wat aan doen, dat gaat een stuk sneller