Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Plaatjes playermodels (UT, Q3, CS, whatever)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar plaatjes van playermodels.

Van UT heb ik een paar hele mooie 3000x2000 resolutie met witte achtergrond dus prima te editen in photoshop. Ik zoek er nu nog wat van andere FPS games. heeft iemand wat?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

In je \half life\cstrike\gfx\vgui\ staan alle player models + alle wapens, met egale achtergrond. :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
ehehhe

/me speelt enkel UT

zou je een paar mooie naar me toe kunnen sturen?

Verwijderd

Topicstarter
hehe ff m'n post in leven houden hoor :P

maarreh d'ris echt niemand die wat hep? :(

Verwijderd

Hee, hallo.

Ik help je FF met je post in leven te houden! Aardig he? :)

Nou, ik heb zelf geen shit waar JIJ wat aan hebt. Maar probeer UTskins.com en Polycount.com us (wel eerst FF www ervoor flanzen... :9 )

<rage mode>

Unreal Tournament Roelt!!
Q3A is voor softies.
CS is voor mietjes!!!!!!!!!

CS is echt brak! Wat heb je daar nou aan? wie wil daar nou pics van? laat staan het spel spelen.

Joepie (not) een beetje lame zitten campen, het hele potje lang!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Durf je wel!? Een beetje een niets vermoedend menneke een kogel door z'n mooie koppie jagen! Jullie durven niet eens tevoorschijn te komen!!!!!!!!
Lamme klote campers. Al jullie CS-ers zijn errug!!!

I Hate Snipers, I hate railers 2!!! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Ik haat CS, en ik haat Limbabs
en en en ....

En ik haat mensen die met hun mond open eten, en mensen die de hele dag over voetbal zeuren, en kleine hondjes met strikjes...

HHHHHEEEEELLLPPPP Ik flip!!!!
</rage mode>

Nou, ik hoop dat je nu blij bent met een reply op je topic, ookal gaat het helemaal nergus over!

(Bitbyter, schiet us op met dat geklooi achter die compu!!!!)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ehm, CS is niet alleen maar campen hoor, het is strategisch spelen en daar HOORT soms campen bij ja.
EN ga nou NIET vertellen dat in UT geen campers zitten want die zijn er genoeg.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

CS is fun.
zijn idd mega veel campers.. maarja
kan moeilijk zeggen dat ze dat niet mogen want iedereen heeft zo ze tactiek.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Durf je wel!? Een beetje een niets vermoedend menneke een kogel door z'n mooie koppie jagen! Jullie durven niet eens tevoorschijn te komen!!!!!!!!
Lamme klote campers. Al jullie CS-ers zijn errug!!!
Als je een beetje goeie FPS speler bent, laat jij je niet verassen. Je bent gewoon niet goed genoeg voor Counterstrike

Verwijderd

Topicstarter
ik wil die dingen dus hebben voor
www.clanz.nl en het forum daarbij
tis een site voor alle FPS games, dus wil ik die ook in de logo's enzo verwerken
vandaar dat ik mooie grote plaatjes wil hebben diek in photoshop kan editen

Verwijderd

Nou scimitar, zoals ik al zei moet je gewoon FF op de Gig Guys gaan surfen, vind je vanzelf wel iets op.

En is het niet fantstisch???
Er reageren al heel wat mensen op je post sinds ik er voorbij ben komen flitsen!

(Remeber, campen is lame, CS is fun, Camping is lame, CS is fun, Camping is lame, CS is fun, Campinf is lame)

Sorry, maar ik wil nog FF iets off topic zeggen:
Je mag best een High range presisie wapen gebruien (sniper rifle of zo) maar zit niet constant te campen GVD! Je meot ook een keer van je luie reet af komen en out in the open komen! :)
Gewoon een vriendelijk verzoekje (no hard feelings huh?)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Bedoel je zoiets..?
Hij komt van www.gamewallpapers.com, er staan er daar tientallen...

Afbeeldingslocatie: http://members.friendfactory.com/digital8/unrealtournament2.jpg

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 16:27
Ga gewoon naar:
http://www.planetquake.com/polycount/

btw... ze hebben er niet alleen Quake-skins maar ook UT, STV:EF, HL, Hexen2...

>:) Wel eerst toestemming vragen he? hehehe.

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 16:27
:P oohw... ze hebben zeker mooie plaatjes van de models maar niet in die resolutie (3000x2000 ?)

Verwijderd

Topicstarter
zo, das een lekker mutsie!
is volgens mij naar een echt persoon nagemaakt ofnie? zo zien die utmutsies er nie uit :)

enne 3000x2000 is nu ook weer nie nodig als't maa beetje lekker editbaar is in PS
Pagina: 1