Toon posts:

[WinXP] Haperen van het beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

Mama gaat voor de eerste keer op cursus voor haar werk en krijgt een boekje mee over win2000. Ze moet thuis oefenen op een pc met WinXP, en gaat aan de slag met de handleiding. In deze handleiding gaat het dan over het configuratiescherm en alle mogelijke dingen die je kan veranderen in instellingen van windows.
Toen ik thuis kwam was er echter paniek. Ze had 'geoefend' en nu doet de pc een beetje raar. Aan de rechterkant van het beeldscherm blijft het beeld plakken. Elke beweging in die zone laat sporen achter, dus er blijven stukjes muis staan( spoorvorming) en als ik het formaat van een venster aanpas door te slepen van uit de rechterbeneden hoek, blijft dit op het scherm zichtbaar, precies een opeenhoping van venstertjes....

Ik heb echt geen idee hoe ik dit weer kan verwijderen en de cursist weet niet precies wat ze gedaan heeft, maar is zeker in het menu "eigenschappen van het beeldscherm" geweest....

Kan iemand mij helpen

bij voorbaat dank

Verwijderd

Misschien bij beeldschermeigenschappen op elk knopje 'orginele instellingen terugzetten' klikken? Adapter opnieuw installeren? Monitor degausen? Hardwareversnelling hoger zetten. Herz bijstellen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

offtopic:
Daarom zuigen cursussen dus :P, en moet je het van je zoon/tweaker leren ;)

Ik zou sowiezo even :

-De reso+Herz veranderen. Gewoon een beetje mee spelen.
-Moch dat niet helpen, je monitor in de fabrieks stand terug zetten. Staat vast en zeker ergens in je beeldscherm osd.
-Mocht dat niet helpen, dan driver van je vid kaart deinstalleren+opnieuw installeren.
-Als laatste hoop Windows reinstellen. Maar doe dat maar als laatste :P

Succes :w

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
thnx, straks even proberen

Verwijderd

Topicstarter
probleem is uiteindelijk opgelost door een nieuwere driver van de videokaart te installeren...

bedankt voor de repls