Toon posts:

attachment in mailmerge document

Pagina: 1
Acties:
  • 1.729 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt:Ik wil via een word een mail merge doen (afdruk samenvoegen). Ik wil graag bij elk mailtje standaard een attachment meesturen. Deze optie kan ik echter nergens vinden. Misschien iemand een oplossing?!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:06

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zoek eens op 'mailmerge bijlage' in de help van Word en dan heb je de oplossing zo gevonden....

(ok, ok: erg standaard. Het bestand wat je wilt attachen gewoon het document in slepen)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:17
Mail merge in Word is voor de gewone printjes, bij mijn weten niet voor e-mail. Dat zou je dan via outlook moeten regelen.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Het bestand erin slepen?! dat gaat toch niet met Word.

Verwijderd

Wat wil je nu precies ?

'Ik wil via een word een mail merge doen ' is voor mij niet echt duidelijk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 13:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een uitnodiging sturen met een automatische invoer van adressen bovenaan de brief! Maar bij die brief moet een attachment komen met een antwoordkaart! Dus naast de bijvoeging van de adressen in word, een attachment. Ik moet zo'n 800 adressen mailen dus gaat niet stuk voor stuk...

Verwijderd

Wat is een brief met attachement ?
Kan deze antwoodkaart niet standaard in de brief geplaatst worden ?

Begrijp ik het goed dat je aan 800 man een e-mail wil sturen met een
document (of is dit de body van het bericht) en daarnaast (?) een
antwoordkaart (attachement ?)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, is misschien onduidelijk. Maar ik heb hier een uitnodiging voor een beurs in Word, en een antwoordkaart in Word. Op de breif wil ik de mensen persoonlijk aanspraken, dus met een aanhef via een excel bestand. Dat gaat dus via samenvoegen. Die brief met aanhef wil ik mailen naar die klanten uit excel, maar ik wil er ook de antwoordkaart als attachment bij doen!

Verwijderd

Waarom (nogmaals) plaats je de antwoordkaart (vooringevuld) niet in het Word document ?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat een attachment (voor de ontvanger) gebruiksvriedenlijker is ivm afdrukken (en opslaan). Ik vraag daarom naar een andere oplossing. (Als het niet kan moet ik de antwoordkaart idd ook in de tekst zetten).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelf eindelijk gevonden. Ik kan het beste kiezen om het bestand als object in te voegen in de vorm van een pictogram!! (dan is het probleem opgelost)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:06

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zie mijn reactie...
Gewoon erin slepen dus!
Windows -> sleur & pleur!

En voor paella: in Outlook kan je dus geen mailmerge doen. Daarvoor moet je MS Word gebruiken en dan de optie kiezen om e-mailtjes te maken ipv brieven.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1