• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:53

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi ik heb al een tijdje de s45 van canon. is het ook mogelijk om de datum in de foto te krijgen? ik kan deze optie nergens vinden.
als ik nu de foto's overhaal via de wizard in XP dan komen ze niet in de volgorde te staan waarin ik ze gemaakt heb :(

Ik zou het doen!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:12
sorteer je ze in de map toch gewoon op "foto genomen op" ... doe ik ook altijd

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hey die wist ik nog niet :) thnx maar die datum in de foto??

Ik zou het doen!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 20:12
zal vast wel kunnen maar ik heb geen idee hoe

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:29

Wallie

Herr

Volgens mij kan die Canon dat niet, kan de G2 van mijn ouders (helaas) ook niet.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Nope kan niet; ik heb er zelf ook 1 en ik heb de functie ook niet kunnen ontdekken.. .:(

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Omdat digitale foto's altijd met extra digitale informatie worden genomen is het onnodig om datum en tijd zichtbaar op de foto's te tonen. Veel fabrikanten hebben er dan ook voor gekozen om deze functie niet te implementeren.

Een gebruiker van digitale foto's kan onder een besturingssysteem makkelijk de originele foto's sorteren op datum en tijd.

Wil je toch een datum op de foto zien, dan kan je dat met behulp van een fotobewerkingsprogramma deze handmatig toevoegen. Met sommige programma's zoals Photoshop kan men ook een batch-actie gebruiken om voor een grote hoeveelheid foto's de datum te plaatsen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
dank je voor de info meneer de moderator ;)

Ik zou het doen!

Pagina: 1