Ik zou het doen!
sorteer je ze in de map toch gewoon op "foto genomen op" ... doe ik ook altijd
hey die wist ik nog niet
thnx maar die datum in de foto??
Ik zou het doen!
zal vast wel kunnen maar ik heb geen idee hoe
Volgens mij kan die Canon dat niet, kan de G2 van mijn ouders (helaas) ook niet.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Omdat digitale foto's altijd met extra digitale informatie worden genomen is het onnodig om datum en tijd zichtbaar op de foto's te tonen. Veel fabrikanten hebben er dan ook voor gekozen om deze functie niet te implementeren.
Een gebruiker van digitale foto's kan onder een besturingssysteem makkelijk de originele foto's sorteren op datum en tijd.
Wil je toch een datum op de foto zien, dan kan je dat met behulp van een fotobewerkingsprogramma deze handmatig toevoegen. Met sommige programma's zoals Photoshop kan men ook een batch-actie gebruiken om voor een grote hoeveelheid foto's de datum te plaatsen.
Een gebruiker van digitale foto's kan onder een besturingssysteem makkelijk de originele foto's sorteren op datum en tijd.
Wil je toch een datum op de foto zien, dan kan je dat met behulp van een fotobewerkingsprogramma deze handmatig toevoegen. Met sommige programma's zoals Photoshop kan men ook een batch-actie gebruiken om voor een grote hoeveelheid foto's de datum te plaatsen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
dank je voor de info meneer de moderator
Ik zou het doen!
Pagina: 1