Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC
Is er geen OnFocus event?
oogjes open, snaveltjes dicht
Het lijkt mij dat een bug op zo'n obvious plaats er wel eerder uitgehaald zou zijn door iemand, denk je ook niet?
Misschien zorgt jouw code ervoor dat je form de focus verliest en weer terug krijgt? Op die manier zorg je er natuurlijk zelf voor dat je code meerdere keren wordt aangeroepen.
Dit klinkt eerlijk gezegd meer als een debug-probleempje: zet eens een breakpoint in je code en step er eens doorheen om te kijken wat er waar gebeurt. Heb je verder al gezocht naar mogelijke oorzaken, bijvoorbeeld bij google groups o.i.d.?
Verder stel je niet echt een vraag, je doet meer een mededeling...?
Misschien zorgt jouw code ervoor dat je form de focus verliest en weer terug krijgt? Op die manier zorg je er natuurlijk zelf voor dat je code meerdere keren wordt aangeroepen.
Dit klinkt eerlijk gezegd meer als een debug-probleempje: zet eens een breakpoint in je code en step er eens doorheen om te kijken wat er waar gebeurt. Heb je verder al gezocht naar mogelijke oorzaken, bijvoorbeeld bij google groups o.i.d.?
Verder stel je niet echt een vraag, je doet meer een mededeling...?
Dat kan ook helemaal afhankelijk zijn van je code.PR3T schreef op 15 September 2003 @ 10:31:
Ik heb zo'n idee dat het een bug in .net is dat het activated event meer als een keer wordt uitgevoerd bij activated.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Het is niet omdat je form 'het bovenste window' is, dat het daarom ook activated is denk ik.
Wat wil je precies uitvoeren als die form activated is? Kan je het niet op een andere manier uitvoeren?
Wat wil je precies uitvoeren als die form activated is? Kan je het niet op een andere manier uitvoeren?
https://fgheysels.github.io/