Toon posts:

Harddisk recovery request

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help!
Nieuwe HDD geplaatst en de oude van master naar slave gezet, zodat ik op de nieuwe Red Hat 9 kon gaan installeren. FOUTJE, want in plaats van naar slave heb ik de oude HDD naar Limited capacity ge-jumpered.

Tijdens het installatie-prog van Red Hat 9 werd gevraagd om initialisatie van een disk. Ik dacht de nieuwe, dus gekozen voor JA. DAT WAS DUS MIJN OUDE HDD, met alle bestanden.

Is er een mogelijkheid om de data (zo'n 70Gb) van mijn oude HDD terug te krijgen. Wie kan me helpen?

Nb. de oude HDD was ingericht met een NTFS, een FAT32 en een aantal Ext3-partities (dual-boot via Grub).

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Waar heb je zelf al naar gezocht?
Lost&Found, Ontrack Easy Data Recovery, GetDataBack zijn allemaal recovery proggies... voor de meeste moet je betalen (zoals de 3 genoemde)... in GoT Search is er ook genoeg over te vinden..

Pvouput live

Verwijderd

Bij deze:

http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Persoonlijk heb ik eens een keer een groot deel van mijn data teruggekregen met behulp van Easy Recovery Pro :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Is er een mogelijkheid om de data (zo'n 70Gb) van mijn oude HDD terug te krijgen.
Ja :)
Wie kan me helpen?
Jij :)

Hoe dan :?
Door gewoon netjes de FAQ van dit subforum te lezen :)

Voortaan wel doen eer je een topic opent! Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Dit topic is gesloten.