Verwijderd
Wat is je definitie van backbone?
Solcon heeft ams-ix aansluiting zoals bijna elke provider in nederland, dus zit wel snor.
Solcon zit op SARA(adam), NIKHEF(adam), en in Dronten op 2 lokaties, meerdere upstream providers, en dus op ams-ix en op nl-ix aangesloten.
Solcon heeft ams-ix aansluiting zoals bijna elke provider in nederland, dus zit wel snor.
Solcon zit op SARA(adam), NIKHEF(adam), en in Dronten op 2 lokaties, meerdere upstream providers, en dus op ams-ix en op nl-ix aangesloten.
Ze zeggen er weinig over, hun AMS-IX werkt iig
. Dicht bij de backbone zegt helemaal niks, liever 300 km verderop @ 1gbit, dan 3 meter verderop @ 128kbit
.
Is zeker betrouwbaar. Ze zijn al twee keer tot beste provider uitgeroepen en timmeren momenteel flink aan de weg met ADSL.Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 10:22:
Wie kan mij vertellen of de ISP Solcon Betrouwbaar is en een beetje dicht bij de backcone zit?
Ze waren de eerste provider die virusscanning op mail deed: nieuws: Solcon schakelt virussen in e-mail uit en ze zijn de technische motor achter het gefilterde internet van EO Filternet en NCRVnet. Van alle providers die een vorm van gefilterd internet aanbieden komt Solcon als beste uit de bus, volgens de Consumentenbond tenminste.
Solcon is een gristelijke provider.
Verwijderd
Kom op, 100 GIG zegVerwijderd schreef op 05 October 2003 @ 19:06:
je zit wel met een datalimiet van 100 gig ...daarna moet je vet bijbetalen
Verwijderd
Solcon is best wel betrouwbaar, op 1x een half uurtje (aangekondigde) storing na, nog nooit storing gehad. Wat backcone inhoudt kan ik je nie vertellen weet nie wat es isVerwijderd schreef op 15 September 2003 @ 10:22:
Wie kan mij vertellen of de ISP Solcon Betrouwbaar is en een beetje dicht bij de backcone zit?
Overigens, denk niet dat het voor jou relevant is maar oke, die filter werkt opzich best goed, maar je kan hem wel uitzetten, en anders ff w8woordje intikken, je krijgt een popupje en zolang je die popup niet afsluit is de filter inactive..
Dronten ligt een heel end bij de backbone vandaan. Zoals je misschien nog wel weet is de backbone bij ons aller Martijn Bevelander te vinden, en die woont in Haarlem.en een beetje dicht bij de backcone zit?
Onzinnige vraag? Onzinnig antwoord.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Pagina: 1