Toon posts:

oke oke geen accoustamas 5....maar welke dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok jullie tweakers brengen me echt in de war....ik zelf vinde de accoustmas na het horen, zelf ook niet echt......
welk soortgelijk moet ik dan nemen ik wil dus 2 sattelietjes en een subwoofer....ik had trouwens iets gezien van de CANTON?????is dat wat????

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Dat hele sateliet/subwoofer gebeuren vind ik (voor hifi) 3X niks.
Je kan denk ik voor een kleine ruimte beter goede 2weg speakers ofzo kopen

• banana01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 23:41
Ik heb die combinatie van Mycom wel aangeschaft en................. :P

ik heb nu ruzie met de buren , fantastisch, maar als je de buren te vriend wil houden moet je het niet kopen

krom maar waanzinnig lekker

Verwijderd

Energy Take 5 + ES-8 Subwoofer. Kost rond de 2500 gulden en geeft supergeluidje. Ik ehb het aangesloten op een Denon AVR-2700 versterker en goede luidsprekerkabels.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

als je mou kleine speakers wil, kan je beter een sub nemen met kleine speakers i.p.v. sattelieten, zoals de Tannoy R1 met een REL strata 3. Was je budget ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Canton is al een stuk beter dan Bose. De subwoofers van REL zijn erg goed. Probeer eens een combinatie van een REL sub met B&W DM 601, Mission 780 of Tannoy R1. Leuk als het oog ook wat wil zijn de Blueroom minipod's: www.minipod.com/. Het lijkt speelgoed maar is het niet, klinken erg goed, zelfs zonder sub.
Pagina: 1