[inlog] Script voor win98se ww af te vangen

Pagina: 1
Acties:

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TiMMieJ

PSN: Orixez

Topicstarter
Ik moet dus voor mijn stage wat onderzoek doen naar een manier om na inloggen van een pc op een andere werkplek ( allemaal 98SE machines ) het wachtwoord herhalings systeem in 98SE weg te halen. De inlogprocedure word gedaan dmv een novell server die gebruikt word om de printers aan te sturen en het inloggen te regelen. (De novell versie is 4.11)

Als je dan dus op de pc van iemand ander inlogt met jouw inlog gegevens krijg je dat windows 98se zegt je hebt het wachtwoord gewijzigt herhaal dit nogmaals. Zodat windows dus ook voor jouw als gebruiker een aparte *.pwl aanmaakt. Maar dit stukje van die pwl's willen wij dus hier weg hebben omdat alle gebruikers hier dan weer gaan bellen van wat moet ik nu doen..... En daar hebben we geen trek meer in. Alleen hadden we nu zoiets van hoe kunnen we dat dan het beste doen :?
Want je moet dus je novell password en je pwl uit gaan lezen op een of andere manier. Of je zou telkens de pwl weg kunnen gooien.

Heeft iemand hier een oplossing voor toevallig of heeft iemand een idee/suggestie hoe dit op te lossen ? Of hoe je dit het beste zelf kan maken.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:43
wachtwoord caching uitschakelen

https://d4armory.io/Player/803500

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

* curry684 ziet de Programming & Webscripting niet in dit topic. Ga maar in Windows Operated Systems verder spelen ;)

Professionele website nodig?