Toon posts:

Ben ik miljonair geworden?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag, maandag, kijk ik in mijn mailbox op mijn werk en zie een email van Powerball International Lotto BV met als onderwerp: AWARD WINNING NOTIFICATION!

Een gedeelte uit de email:
We are pleased to inform you of the announcement today, 12th September, 2003 of winners of the SCIENTIFIC GAME PROMO LOTTERY; THE NETHERLANDS / INTERNATIONAL, PROGRAMS held on 10th September, 2003. Your email address attached to ticket number xxxxxxxx, with serial number xxxxxx drew the lucky numbers xxxxxxxxxxxx and consequently won the lottery in the 1st category. You have therefore been approved of a lump sum pay out of US$500,000.00 (FIVE HUNDRED THOUSAND UNITED STATE DOLLARS) in credited to file REF NO. xxxxxxxxxx This is from total prize money of US$4,400,000.00 shared among the seventeen international winners in 1st-3rd categories. All participants were selected through a computer ballot system drawn form 25,000 company email addresses and 30,000,000 individual email addresses from Australia, New Zealand, America, Europe, North America and Asia as part of International Promotions Program, which is conducted annually.
CONGRATULATIONS!
etc
etc
Dus ik heb zonder dat ik er erg in heb 500.000 Amerikaanse dollars gewonnen! :9~ .

Voordat ik nu ontslag neem en ga rentenieren en mijn baas eens een keer flink de waarheid ga zeggen( ;) ) wil ik toch wel zeker weten dat ik dat geld gewonnen heb.

Weet iemand hier meer van?

P.s. Die kruisjes heb ik er ingezet, want anders gaat iemand anders met de buit er vandoor. In de originele email staat wel een getal.

Ga in mijn pauze alvast een mooi 30 inch LCD scherm uitzoeken, een nieuwe auto, een huis bekijken ..........

Verwijderd

zegt het woord spam je iets ?

Verwijderd

wat is de afzender, wat weten ze van je enz. enz. denk dat het dikke fake is, ze hebben niks van je of ze willen juist op deze manier informatie over je krijgen als je het mij vraagt, ik zou maar is 8er het mailtje aangaan voordat je onnodige tijd besteed in het bekwijlen van spullen en het bepraten van je baas ;)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 15:57

samo

yo/wassup

Heb je ergens mee gedaan dan?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dus ik heb zonder dat ik er erg in heb 500.000 Amerikaanse dollars gewonnen! :9~
Voor niets gaat de zon op. Je kunt op je klompen aanvoelen dat dit niet juist is :)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 18:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

OMG :X |:(

... dit is nou spam ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Als ik die mails moest geloven kon ik onderhand wel reisje naar mars maken..

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal jij de moed vandaan om dat te durven zeggen? ;)

Nou je het zegt, het zou wel eens nep kunnen zijn....

Denk dat ik inderdaad tot mijn 65-ste moet blijven werken.... :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gefeliciteerd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.