Vandaag, maandag, kijk ik in mijn mailbox op mijn werk en zie een email van Powerball International Lotto BV met als onderwerp: AWARD WINNING NOTIFICATION!
Een gedeelte uit de email:
.
Voordat ik nu ontslag neem en ga rentenieren en mijn baas eens een keer flink de waarheid ga zeggen(
) wil ik toch wel zeker weten dat ik dat geld gewonnen heb.
Weet iemand hier meer van?
P.s. Die kruisjes heb ik er ingezet, want anders gaat iemand anders met de buit er vandoor. In de originele email staat wel een getal.
Ga in mijn pauze alvast een mooi 30 inch LCD scherm uitzoeken, een nieuwe auto, een huis bekijken ..........
Een gedeelte uit de email:
Dus ik heb zonder dat ik er erg in heb 500.000 Amerikaanse dollars gewonnen!We are pleased to inform you of the announcement today, 12th September, 2003 of winners of the SCIENTIFIC GAME PROMO LOTTERY; THE NETHERLANDS / INTERNATIONAL, PROGRAMS held on 10th September, 2003. Your email address attached to ticket number xxxxxxxx, with serial number xxxxxx drew the lucky numbers xxxxxxxxxxxx and consequently won the lottery in the 1st category. You have therefore been approved of a lump sum pay out of US$500,000.00 (FIVE HUNDRED THOUSAND UNITED STATE DOLLARS) in credited to file REF NO. xxxxxxxxxx This is from total prize money of US$4,400,000.00 shared among the seventeen international winners in 1st-3rd categories. All participants were selected through a computer ballot system drawn form 25,000 company email addresses and 30,000,000 individual email addresses from Australia, New Zealand, America, Europe, North America and Asia as part of International Promotions Program, which is conducted annually.
CONGRATULATIONS!
etc
etc
Voordat ik nu ontslag neem en ga rentenieren en mijn baas eens een keer flink de waarheid ga zeggen(
Weet iemand hier meer van?
P.s. Die kruisjes heb ik er ingezet, want anders gaat iemand anders met de buit er vandoor. In de originele email staat wel een getal.
Ga in mijn pauze alvast een mooi 30 inch LCD scherm uitzoeken, een nieuwe auto, een huis bekijken ..........