[MSN] nu DE oplossing voor Werkende webbased msn ????

Pagina: 1
Acties:

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een ECHT goed werkende webbased msn!

Uiteraard heb ik de search bekeken maar die topics zijn oud en geven oplossingen die niet juist werken (dus een adres op internet waar vroeger een webbased msn zat of die er nu nog zit maar waar je voor moet betalen of gewoon een msn die het nog geen werkdag NORMAAL doet, i.v.m. storingen e.d. :r )

Ik heb zelf al flink lopen speuren op internet, maar wie heeft er nog een goede suggestie voor mij (die dus niet overeen komt met bovenstaande voorvallen)???

Als jullie een goed alternatief hebben zal ik het meteen gaan testen en laten weten of het inderdaad nu definitief HET antwoord is voor webbased msn!!
_/-\o_

Verwijderd

Welke sites heb je dan allemaal precies geprobeerd? In webbased msn msnonline.nl -> mijnmessenger.nl staan een paar links die nog prima werken. wellicht is dat wat je zoekt.

Om trouwens te voorkomen dat je alleen maar dode links tegen komt in de search-resultaten, kun je ze sorteren op Datum Topicstart. Bovendien vraag je wel om suggesties die niet overeen komen met bovenstaande gevallen, maar hoe weten wij welke gevallen dat zijn? ;).

• gerdesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

gerdesign

Pluk een roos, Tweak de dag!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 09:31:
Welke sites heb je dan allemaal precies geprobeerd? In webbased msn msnonline.nl -> mijnmessenger.nl staan een paar links die nog prima werken. wellicht is dat wat je zoekt.

Om trouwens te voorkomen dat je alleen maar dode links tegen komt in de search-resultaten, kun je ze sorteren op Datum Topicstart. Bovendien vraag je wel om suggesties die niet overeen komen met bovenstaande gevallen, maar hoe weten wij welke gevallen dat zijn? ;).
In het topic waar jij nu naar linkt, werken alle opties NIET stabiel bij mij, en andere! Het zijn geen stabiele servers (testen doe je niet door 1x in te loggen en 2 woorden te communiceren met iemand) ;)

....enne met bovenstaande gevallen bedoel ik dus:

----------------> (dus een adres op internet waar vroeger een webbased msn zat of die er nu nog zit maar waar je voor moet betalen of gewoon een msn die het nog geen werkdag NORMAAL doet, i.v.m. storingen e.d. ) <----------------

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er is zo een belgische site... Daar staat een webbased MSN... Die heb ik getest... En die werkt :)

Ik mag alleen die Belgische site niet geven (Heb er al voor op me flikker gehad...)