ik draai nu al geruime tijd naar alle tevredenheid een linux debian 3.0 (kernel 2.4.18-bf2.4) maar het wordt nu eens tijd dat er een nieuwe versie van apache / php / mysql komt. Deze zijn op dit moment via apt-get (of eigenlijk dselect) geinstalleerd. Wanneer ik apt-get update draai verteld hij me dat er geen updates zijn (das logisch voor deze versies zijn geen updates). Dus via apt-get kan ik volgens mij niet de nieuwe versies installeren (of is hiervoor een speciale optie). Dan ben ik dus genootzaakt om de sources te downloaden en te installeren. En wanneer er dan een nieuwe versie is kan ik dit proces natuurlijk herhalen en ben ik altijd up-to-date.
Maar veel ge-bla-blaat de vraag:
-Hoe doen jullie dat? (debian draaiers) Installeren julllie alles dmv apt-get of gebruiken jullie voor de software die je echt up-to-date willen houden het compile gedoe?
-En wat kan ik het beste doen (zie bovenstaand ge-bla-blaat verhaal)
Maar veel ge-bla-blaat de vraag:
-Hoe doen jullie dat? (debian draaiers) Installeren julllie alles dmv apt-get of gebruiken jullie voor de software die je echt up-to-date willen houden het compile gedoe?
-En wat kan ik het beste doen (zie bovenstaand ge-bla-blaat verhaal)
[ Voor 49% gewijzigd door x-force op 15-09-2003 08:14 ]
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!