[CS 1.6] Geluid totaal anders?

Pagina: 1
Acties:

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
Hoi,

Ik heb net CS 1.6 geinstalled via de steaminstaller van 380mb, Ging prima ik ga ff spelen maar tot mijn verbazig is het geluid in mijn oren totaal veranderd. Tis moeilijk te omschrijven maar ik hoor mijn eigen voetstappen en schoten misschien 2-3x zo zacht als die van mijn medespelers heel vaag. Iemand soort gelijk probleem? Bijv onweer in aztec hoor ik wel flink hard en regen ook maar mn eigen geluid nog niet half zo hard. Kheb nog ff gekeken in het options menu. Maar dat staat alleen suitvolume en mp3volume beide heb ik voluit gezet. In console staat "volume" op 1.

pls help bvd :D

Ontspan.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:27

Len

Leeg

had je een sound pack?

offfuuuhh... EAX nu uit ipv aan of anders om?

En die MP3 volume is volgens mij voor een toekomstige addon (dat HOOP ik dan ;) )

Free Tibet

• Magnolia
neej geen sound pack, EAX wel aan maar altijd aangehad. De geluiden zijn wel gewoon goed, alleen zachter zoals eerder omschreven

Ontspan.

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

Pluk je oude cfg uit je cstrike map en gooi die in steam. En dat je voetstappen van een ander harder hoort lijkt me alleen maar een voordeel. Stel anders in in je cfg.

Hier een aantal sound commando's

s_eax "1.000000"
s_a3d "0.000000"
volume "0.500000"
hisound "1.000000"
suitvolume "0.250000"
bgmvolume "1.000000"

:o

• Magnolia
Khad mn oude cfg dr overheen gegooid en alleen wat aanpassingen van mn autoexec.cfg voor de nieuwe aliassen van 1.6 (buyscript) maar het ligt niet aan mn sb live of sennheiser HD580, want 1.5 doet het geluid wel perfect. Kheb die sound commands van jouw t!mp ff in mn autoexec.cfg gezet maar hielp niet. Tis heel vaag als ik naar links draai hoor ik soms het geluid gewoon goed hard, draai ik ff weg is het weer zacht, echt weird :s

Ontspan.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00

ThaHandy

Discovery Channel

Magnolia schreef op 16 September 2003 @ 02:44:
Khad mn oude cfg dr overheen gegooid en alleen wat aanpassingen van mn autoexec.cfg voor de nieuwe aliassen van 1.6 (buyscript) maar het ligt niet aan mn sb live of sennheiser HD580, want 1.5 doet het geluid wel perfect. Kheb die sound commands van jouw t!mp ff in mn autoexec.cfg gezet maar hielp niet. Tis heel vaag als ik naar links draai hoor ik soms het geluid gewoon goed hard, draai ik ff weg is het weer zacht, echt weird :s
ik wil niet veel zeggen hoor (geen idee of autoexec nog word aangeroepen enzow)
maar dat heet tegenwoordig userconfig.cfg :)

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
ThaHandy schreef op 16 September 2003 @ 03:01:
[...]

ik wil niet veel zeggen hoor (geen idee of autoexec nog word aangeroepen enzow)
maar dat heet tegenwoordig userconfig.cfg :)
Je kan die config elke naam geven die je wilt :z
Pagina: 1