Unformat?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 14:37
Hoi!
Ik weet niet precies waar dit thuishoort, dus plaats ik het maar hier, anders moet het maar ff gemoved worden. Zoals ik WinXP: kan niet inloggen na install? aangaf had ik problemen met de comp van mijn ouders. Inmiddels blijkt dat de C schijf geformateerd, of iig. compleet gewist was. Ik heb hem wel weer opnieuw kunnen installeren. Nu is mijn broertje een hoop gegevens kwijt, en daar baalt hij van. Dus wil hij graag weten of er nog een marnier is om die terug te halen, dus dat zou ik even voor hem vragen :). Dus: Kan je tegenwoordig nog unformatten cq undeleten? Het gaat om en Fat32 schijf. Thnx!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 15:17

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

als data op c schijf stond en je hebt inmiddels eroverheen geherinstalleerd, geef ik je weinig kans dat je je data nog kan redden.

Lees iig even deze faq:
http://gathering.tweakers..._message/16985207#hdddata
En kijk hier eens tussen:
[search=data recovery]
Data recovery is al vaker langsgeweest. ;)

ps:
Belangrijk:
Haal die schijf uit de pc en stop hem in andere pc om files te recoveren.
Als je de files recovert zorg dan dat je niets wegschrijft op de schijf waarvan je recovered.
Hoemeer je daarop schrijft hoe minder de kans is dat je er nog wat af kan halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Vae Victis op 15-09-2003 01:07 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volg de linkjes van Vae Victis... mocht je er dan nog niet uitkomen, dan kun je een topic openen in Opslagmedia & I/O Controllers..

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.