maar wappen jullie nou?

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
ik lees zo eens wat topics en zie dat er best veel mensen zijn met een WAP-telefoon.

natuurlijk, de meeste wap-telefoons bieden over het algemeen veel meer features waardoor het sowieso beter dan gemiddelde telefoons zijn, maar, wie van die mensen wapt daar nou echt actief met zo'n ding?
En, wat doe je dan wat echt nuttig is?

Ik wacht nog wel even tot GPRS er is. Dan wordt het leuk. En betaalbaar. En dan WAP 2.0 en JAVA-phones eind 2001. Whoei :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Nee heb wel WAP telefoon (C35i) maar WAP nooit, simpelweg omdat het traag / onhandig is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik WAP met mn 7110 soms wel eens om mijn e-mail (POP3) te checken of een reis uit te stippelen via OV-reisinfo.

Byteripper.

Verwijderd

Hier ook een 7110.....

WAP zuigt.

- te traag
- 50% van de tijd is de service van kpn buiten gebruik
- te duur (je bent zo een kwartier bezig)
- te weinig informatie

kortom ... overbodige functie ...

Verwijderd

WAP zeg je?

Daar heb je toch niets aan? Om informatie op te vragen gaat het veel sneller om een informatie nummer te bellen. Scoot is dan zelfs gratis.

Rob

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ben ook wel benieuwd naar diegene die wel WAPpen, wat zoeken jullie dan op?

Verwijderd

heb ook een nokia 7110 en ik wap af en toe via BEN om files en snelheidscontroles te controleren. Best wel snel en heel handig.
:)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
ik check nog wel eens de RC5 stats op tweakers via WAP hoor !

Have a wheelie good weekend!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb een C35i, en wap alleen om mijn POP3 e-mail te checken als ik ergens onderweg ben, en een belangrijk mailtje verw8, maar voor echt hele grote dingen kan je toch maar beter gewoon effe bellen!

20*350ZO45°

Pagina: 1