Toon posts:

[php/flash] uitlezen header .swf bestand.

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik heb al een tijdje een idee om mijn site ook te voorzien van flash support (picstore => yimages). Nu wil ik natuurlijk wel een check doen of het dan wel een flash filmpje is of niet, dus een header check. Weet iemand mischien een duidelijke specificatie van de swf bestanden?

Ik heb reeds wat gezien op www.openswf.org (als ik het goed heb) maar daar werd ik jammer genoeg niet wijs van... :{

Alvast bedankt!.

Verwijderd

Begrijp ik het goed als je swf-jes wilt uploaden, om die te laten zien?

Ik zou zeggen: upload eens een swf, en doe een phpinfo(); Dan kun je zelf zien welke headers er meegestuurd worden. Al zou het kunnen dat de headers per browser/os verschillen.

Je zou het ook kunnen checken als het bestand daadwerkelijk geüpload is, voor afbeeldingen zou je is_image() kunnen gebruiken, maar voor flash: geen id :)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 23:39:
Dag,

Ik heb al een tijdje een idee om mijn site ook te voorzien van flash support (picstore => yimages). Nu wil ik natuurlijk wel een check doen of het dan wel een flash filmpje is of niet, dus een header check. Weet iemand mischien een duidelijke specificatie van de swf bestanden?

Ik heb reeds wat gezien op www.openswf.org (als ik het goed heb) maar daar werd ik jammer genoeg niet wijs van... :{

Alvast bedankt!.
Ja doei, ik klik 2 keer op die site die je zelf noemt en vind meteen de byte-voor-byte specification.

Je mag zelf nog wel iets doen voordat je hier een topic opent hoor. :|

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.