Toon posts:

foutmelding = EGNSEngine.dll=

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb met ad aware een paar progjes eraf gehaald maar nu krijg ik elke keer bij het opstarten een foutmelding :( met:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
00057371.exe - Kan onderdeel niet vinden.
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EGNSEngine.dll
niet kan worden gevonden.
Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem
oplossen.

hoe kan ik dit oplossen, ik heb al in dit forum gekeken en kon niks vinden? :?

alvast bedankt voor de reacties _/-\o_

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-09 19:40
als een gekeken op Google

1ste link is al bingo zo te zien!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ook met google kun je zoeken ;)
2de link:
http://www.liutilities.co...ro/dlllibrary/egnsengine/

't Is spyware, dus adaware haalt die weg...
Je kan hem terug halen met de 1ste link van google
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?egnsengine

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad is ook op Google zoekenm nodig en in dit geval levert het meteen op wat je zoekt. Ik zou het niet gaan terugzetten trouwens, gator wil je niet terug hebben :Y)

EGNSEngine.dll was not found... lijkt me genoeg. Maar met wat geluk is via msconfig (of met de hand in het register) 00057371.exe weghalen uit register of een van de andere startuo plaatsen wat het oplost :)

Trouwens welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook op google gezocht en had inderdaad al die dingen al gevonden en het dll bestand al gedownload maar ik snap niet hoe ik het moet terug zetten.

maar iniedergeval bedankt

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

OK geen probleem & graag gedaan. Dat je het al deels weet is trouwens handig om van te voren er even bij te zeggen: scheelt ons weer dingen roepen die je al lang weet :)

Bestand terugzetten wil je dus niet - het is spyware. Als je het wel wilt: installeer de sofware waar het bij kwam opnieuw, of ga even langs bij [norml]www.gator.com[/]. Maar de koppeling weghalen is goed te doen met bijv. msconfig.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2003 16:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik heb last van hetzelfde probleem. Ad-aware gebruikt en nu foutmeldingen over dll's.

Allereerst heb ik die dll gedownload en in mijn systemdir gezet om van het gezeur af te zijn, maar goed, toen kwam ie met de volgende keer booten met een andere dll aanzetten die zou missen...

Zo kun je misschien nog wel even bezig blijven... :(

En zoals je al aangeeft, het is spyware dus we willen er helemaal vanaf. Blijkbaar wordt er ergens verwezen naar deze al verwijderde dll's. Waar kan ik deze verwijzingen vinden en zijn ze ongestraft weg te halen? (ik lees al msconfig, maar waar dan in msconfig?)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Loop alle tabbladen even langs ;)

Maar je wilt ws. liever hijackthis gebruiken (en het dan met de hand verwijderen uit waarschijnlijk het register). Zie ook de SA FAQ of meteen [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :)

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
De foutmelding is heel makkelijk op te lossen.
Even het bestand Gstart uit je opstartmap weggooien

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

Pagina: 1