Toon posts:

Logitech webwheel is weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onder windows XP een Logitech Cordless Wheel Mouse met driver versie 9.78. (nl)
Nu ben ik op zoek naar een functie voor de middelste knop die in het engels Webwheel heette, ik kan die echter nergens vinden en kan ook niet achterhalen of die functie verdwenen is.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Als je het stuurprogramma van Logitech opent, dan kun je toch wel je knoppen toewijzen? Onder een van de tabbladen kan dat echt wel...

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:29
Dat is mij ook opgevallen, volgens mij zit het webwheel niet meer in de nieuwe drivers ingebouwd...

Verwijderd

Topicstarter
Denker schreef op 14 september 2003 @ 21:31:
Als je het stuurprogramma van Logitech opent, dan kun je toch wel je knoppen toewijzen? Onder een van de tabbladen kan dat echt wel...
Knop toewijzen is het probleem niet, het gaat juist om de functie "webwheel" of het nederlands equivalent daarvan.

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Dat staat er zeker wel bij. En anders kan je de driver altijd nog verwijderen, dan pakt windows automatisch het scrollwiel.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Andre-85 schreef op 14 September 2003 @ 21:35:
Dat staat er zeker wel bij. En anders kan je de driver altijd nog verwijderen, dan pakt windows automatisch het scrollwiel.
het gaat hem niet om het scrollwieltje, maar om een logitech specifieke functie genaamd "webwheel"... 8)7

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

hufkes schreef op 14 September 2003 @ 21:37:
[...]

het gaat hem niet om het scrollwieltje, maar om een logitech specifieke functie genaamd "webwheel"... 8)7
hij bedoeld waarschijnlijk dat als je de driver niet installeert en je drukt op de middelste muisknop dat je en ee nrondje met pijltjes erin op je beeld krijgt en dan kan scrollen door de muis te bewegen.
Bij mij is WebWheel ook weg uit het lijstje (Laatste Logitech mouseware)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een oudere driver gevonden 9.75 (nl) daar zit ie gelukkig wel in, drivertje is dan ook 2MB groter, maar ala ik vind het handig om mijn favorite urls onder de middelste muistoets te hebben.
Van mij mag er wel een slotje op, en Logitech moet de boel eens wat beter documenteren, extra functies is OK maar weghalen en niet in een readme bestand of op website zetten...

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 11:54
Hey domst... mocht je dit ooit lezen....

Ik wil ook graag webwheel terug :+ kopietje?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

pfft webwheel.. wees blij dat je er weer vanaf bent. irritante ongevraagde popup die je moeilijk weer kan sluiten

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

erm...ik heb een logitch optical mouse 300MX oid. NOOIT een driver geïnstalleerd en onder XP pro werkt webwheel gewoon...

Maar je probleem is opgelost en daar gaat het om..

leoaq.fm // Jeune Loop

• Die Bruine
Anders nooit last van gehad... BTW webwheel is een proggie.. en niet die standaard scrollfunctie.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

tjah nu je het zegt: het verschil is dat het rondje zonder drivers plain white is en met logitech drivers een sei-3d effect heeft...

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Ik heb nog steeds het webwieltje :P , en heb ook nieuwe drivers + win xp

• Die Bruine
WTF....hmmm ikke zoeken ;) Nooit gezien. doe zo wel een uninstall.

Verwijderd

Ik heb een vergelijkbaar probleem, ik kan in sommige applicaties helemaal niet meer scrollen met mn MX700? Vooral in internet explorer is dit erg irritant.
Ook kan ik in een aantal games (bijv. UT2k3) mijn scrollwheel niet instellen?
Pagina: 1