[WinXP] Verkenner sluit als ik ergens op klik

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 09:05
Mijn verkenner doet opeens vreemd. Als ik hem open en ik klik op een map dan sluit de verkenner. Zo kan ik er dus niets mee. Al gescand met norton, ad aware en anti trojan maar die vinden niets. System restore helpt ook niet. Hier kwam ik ook niets tegen, iemand een idee?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
al een keer opnieuw opgestart? welke windows versie?

windows update gedaan?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• jaspov
Ik draai XP. Alle updates had ik al en al een paar keer gereboot, onder andere na system restore.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Jaspov schreef op 14 September 2003 @ 20:48:
Ik draai XP. Alle updates had ik al en al een paar keer gereboot, onder andere na system restore.
Draai je verdachte processen? Ad-aware gedraaid? Vink alles eens uit in msconfig en reboot dan :)

• jaspov
Update: Dit is gek. Als ik dubbelklik op mijn computer en ik ga vanaf daar bladeren dan werkt het wel. Ik kan dan zelfs de folder weergave kiezen waardoor de 'tree' links verschijnt. Dat is volgens mij ook de verkenner.

Als ik dan echter weer de verkenner start dan crasht die wel....

Iemand een idee wat het verschil is tussen beide? Wellicht zit hem daar de clue.

• jaspov
Ik draai nauwelijks processen. Enkel norton. Zelfs de ati hotkey poller uitstaan.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Jaspov schreef op 14 September 2003 @ 20:53:
Ik draai nauwelijks processen. Enkel norton. Zelfs de ati hotkey poller uitstaan.
Ad-aware dan? www.lavasoft.de

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 11:32
Jaspov schreef op 14 September 2003 @ 20:52:
Update: Dit is gek. Als ik dubbelklik op mijn computer en ik ga vanaf daar bladeren dan werkt het wel. Ik kan dan zelfs de folder weergave kiezen waardoor de 'tree' links verschijnt. Dat is volgens mij ook de verkenner.

Als ik dan echter weer de verkenner start dan crasht die wel....

Iemand een idee wat het verschil is tussen beide? Wellicht zit hem daar de clue.
En als je het vanuit IE doet? (Dus bijv. c: oid in de adresbalk tikken.)

• jaspov
Vanuit IE doet ie het niet. Ad Aware had ik al gedraaid (openingpost). Zojuist opgestart in veilige modus en daar gaat het wel goed. Nu weer terug met een normale boot en het lijkt goed te gaan. Heel wazig dit. System restore helpt niet maar veilige modus wel. Zal even aankijken of het goed blijft gaan.
Pagina: 1