Toon posts:

[w2k] Probleem met computers in domein zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb w2k server met W9x clients. Deze ben ik nu aan het overzetten naar w2k.
Het probleem is alleen dat ik ze niet in het domein krijg.
Ik volg gewoon de wizard Netwerkidentificatie om ze aan te melden. Hij geeft dan aan dat er een computer account aanwezig is. Hierna geeft hij aan dat de computer geen lid kan worden van het domein omdat de opgegeven referenties in strijd zijn met een bestaande groep referenties.
De computer accounts zijn allemaal aanwezig op de server. Ik ben zelf lid van de administrator groep, maar ook als ik het onder het administrator account probeer krijg ik hem niet in het domein.
Het is me bij de meeste wel gewoon gelukt om ze in het domein te hangen. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Waarschijnlijk is het voldoende om in een cmd box net use * /d te doen, daarna moet het werken.

edit:
Met een *

[ Voor 15% gewijzigd door Beekforel op 14-09-2003 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wel een aantal schijven kunnen mounten op deze manier, maar dan hangt hij nog niet in het domein.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Het is de bedoeling dat je geen verbinding hebt met de server.
Door net use * /d verwijder je alle eventuele mappings (er zijn ook mappings die je niet ziet in de verkenner).

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02
la maar...

tis laat

[ Voor 91% gewijzigd door Zwelgje op 14-09-2003 20:35 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Oke thx. Het is gelukt. Wist niet dat die gemounte schijf de aanmelding in het domein in de weg zat.
Pagina: 1