Kalender Outlook 2003 legen

Pagina: 1
Acties:

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 15:21

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Topicstarter
Goed,

Leek mij inderdaad ook redelijk simpel. Ik wilde gewoon mijn outlook kalender leeg hebben. Dit in verband met een verneukte synchronisatie, waardoor er van alles dubbel instaat.

Ik heb één .pst bestand, en dat wil ik ook graag zo houden. Ik wil mijn outlook leeghalen, maar ik zie hier geen mogelijkheid toe.

Een optie zou zijn om te archiveren, maar dan zijn mijn (dubbele) toekomstige afspraken er nog steeds.
Een andere optie is om de pst's afzonderlijk op te slaan, maar dat zie ik als laatste redmiddel.
uiteraard vind ik alle afspraken langslopen en deze verwijderen ook veel te veel werk. B)

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Makkelijke manier: autoarchiveren -> alles wissen dat ouder is dan 1 dag en dan die laatste met de hand doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Uiligheid

Uiligheid

Topicstarter
F_J_K schreef op 14 September 2003 @ 20:43:
Makkelijke manier: autoarchiveren -> alles wissen dat ouder is dan 1 dag en dan die laatste met de hand doen :)
Jij hebt het de komende tijd zeker niet echt druk :+

Maar goed, dat betekent nog steeds veel, veel werk. Ik zoek een simpelere oplossing 8)

Verwijderd

Weergave van je agenda op iets anders dan dag/maand/jaar zetten. (Boven in je Outlook), bijvoorbeeld op categorie. Vervolgens alles selecteren (ctrl + a). En dan op delete rammen.

Tenminste zo werkt et in OL97 tot en met OLXP.

• Uiligheid

Uiligheid

Topicstarter
Dang, daar heb je het he.. ik wist wel dat er een haak en een oog zou zitten aan iedere keer de nieuwste versie hebben.. F#*k it, dat werkt bij 2003 niet meer :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Uiligheid schreef op 14 September 2003 @ 21:14:
Jij hebt het de komende tijd zeker niet echt druk :+
Ik ga al tijden 7 uur naar m'n werk en ben 22-23 uur thuis. Nee dus :D :+
Maar goed, dat betekent nog steeds veel, veel werk. Ik zoek een simpelere oplossing 8)
Huh? 1 vinkje zetten bij autoarchive en dan heb je nog maar 1 dag over om te verwijderen.

Of bedoel je in een netwerkomgeving? Ook dan is het op die ene dag na wel in te stellen ;)

Ctrl-A werkt trouwens ook (bij mij) in OL2k niet, maar de eerste en dan shift+de laatste aanklikken wel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op 14 September 2003 @ 21:36:
Ctrl-A werkt trouwens ook (bij mij) in OL2k niet, maar de eerste en dan shift+de laatste aanklikken wel.
Ja zou ook kunnen...misschien stond je focus nog op de weergave selectie. Maakt niet uit het idee is hetzelfde.

• Uiligheid

Uiligheid

Topicstarter
tot 1 dag wegarchiveren, laat me nog zitten met die rotzooi in de toekomst. En met shift werkt het selecteren wel, maar delete doet niks en rechtermuis geeft ook geen opties :(

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 10:52
Ik weet niet of dit over een pocketpc of palm gaat, zoja, moet je in de sync software instellen, dat je handheld je pc agenda overschrijft. Dan moet alles weer goed staan.

?

• Uiligheid

Uiligheid

Topicstarter
Ik ben er uit gekomen, het makkelijkst is om alles te autoarchiveren en een datum in de toekomst kiezen (tja, wie had gedacht dat dat kon...)

Dus, maar de laatste tip leek ook bijzonder bruikbaar, bedankt

Pagina: 1