Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik zou gaan voor een +1 gemodereerd. Niet echt een reactie die wat toevoegd, hoogstens de korte ervaring van de user met op het einde een anekdote.
Verwijderd
Inderdaad. Wat wordt er nou precies gemeld? Hij heeft er vijf versleten. Nou, erg leuk voor hem, voor mij en een zeer overgrote meerderheid een volkomen nutteloze opmerking. Ik zou zelfs gaan voor 0:overbodig.
Meer van dat overbodige geneuzel:
geblaat over eigen ervaringen op 3
lijkt niet zo erg, maar eigenlijk best wel trollerig, er is blijkbaar maar één merk muis
en nog eens wat verpakte trolls
Volgens mij zitten in die draad gewoon erg veel reacties die zeer weinig toevoegen en louter en alleen gaan over wat de user zelf heeft meegemaakt, totaal niet maatgevend dus, en dus overbodig.
Meer van dat overbodige geneuzel:
geblaat over eigen ervaringen op 3
lijkt niet zo erg, maar eigenlijk best wel trollerig, er is blijkbaar maar één merk muis
en nog eens wat verpakte trolls
Volgens mij zitten in die draad gewoon erg veel reacties die zeer weinig toevoegen en louter en alleen gaan over wat de user zelf heeft meegemaakt, totaal niet maatgevend dus, en dus overbodig.
Imho is die eerste niet meer dan 0 waard
terug naar +2, mag (net) boven het maaiveld.
overbodig
Trolls indeed
terug naar +2, mag (net) boven het maaiveld.
overbodig
Trolls indeed
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Nog een draadje waar heel wat in is overgewaardeerd. Het begint met de eerste, pure first post one-liner op 3. Na enig afdalen komen we vanzelf bij deze reactie, wat daar wordt gesteld is al zo uitgekauwd en zo vaak voorbij gekomen dat het mij eerder een 2 lijkt dan een 4. Na een lichte beroering van het scroll-wieltje stuiten we op een serie die begint met deze reactie, hij is samen met de volgende drie behoorlijk straf overgewaardeerd, daar worden zeer veel punten verdiend met weinig tot niets toevoegende reacties. Vervolgens vindt iemand het nodig om in een oneliner microsoft er bij te halen, en beurt hier prompt 3 punten voor, hakken op de gigant scoort kennelijk bij een aantal mensen nog steeds. In het draadje is vast nog meer te ontdekken, ik ben het eens nauwkeurig gaan bekijken naar aanleiding van een posting waarin gewag werd gemaakt van het strooien met overbodig.... misschien is het nu wel de andere kant doorgeslagen.