Ik heb een Twinmos 128 MB USB-pen en bij een dataschrijf-actie is het ding corrupt geraakt. Even zag ik een disk met allerlei rare tekens en data. Daarnaa was de USB pen onbenaderbaar. 1,5 minuten wachten na een dubbelclick en dan een foutmelding.
Ik wil het ding weer werkend hebben (zonder databehoud)
Wat heb ik tot nu toe al gedaan:
• Windows Format: ,na lang wachten geeft format een disk van 124 mb die na het drukken op de formatknop een foutmelding geeft
• Windows diskmanagement (XP). Geeft een USB pen aan maar daar zijn geen partities op te maken of te wissen.
• mFormat gebruikt:, deze meldt dat er geen USB pen in de computer zit.
• Andere computer geprobeerd (P2b-f) en de FAQ en de Search
Specs:
Asus P2b met Celeron 1300 Tualatin processor,
Windows XP, 384 mb PC 133 geheugen.
------------------------Edit----------------------
@Master Tweaker
Okee, dit zou wellicht een oplossing zijn, maar voordat ik linux ga installeren (ik heb hier wel mandrake CD's) zou ik graag even een andere oplossing proberen waarbij ik geen linux hoef te gebruiken.
Eventueel een windows 98 oplossing? (moet ik ook voor installeren overigens)
Ik wil het ding weer werkend hebben (zonder databehoud)
Wat heb ik tot nu toe al gedaan:
• Windows Format: ,na lang wachten geeft format een disk van 124 mb die na het drukken op de formatknop een foutmelding geeft
• Windows diskmanagement (XP). Geeft een USB pen aan maar daar zijn geen partities op te maken of te wissen.
• mFormat gebruikt:, deze meldt dat er geen USB pen in de computer zit.
• Andere computer geprobeerd (P2b-f) en de FAQ en de Search
Specs:
Asus P2b met Celeron 1300 Tualatin processor,
Windows XP, 384 mb PC 133 geheugen.
------------------------Edit----------------------
@Master Tweaker
Okee, dit zou wellicht een oplossing zijn, maar voordat ik linux ga installeren (ik heb hier wel mandrake CD's) zou ik graag even een andere oplossing proberen waarbij ik geen linux hoef te gebruiken.
Eventueel een windows 98 oplossing? (moet ik ook voor installeren overigens)
[ Voor 18% gewijzigd door BovenHond op 14-09-2003 19:01 ]