Ik ben bezig met mijn layout met divjes te maken, alleen nu loop ik tegen een probleem aan. Ik heb een afbeelding (nu is het een zwart vlak) die ik aan een andere afbeelding wil laten aansluiten, alleen lukt dit niet. Kijk maar hier. Het gaat dus om het zwarte vlak dat tegen dat grijze vlak aan moet komen, alleen dit lukt niet. Als ik de breedte groter maak, dan past het niet en wordt die balk rechts eronder geplaatst. Wat moet ik doen om die balk wel aansluitend te krijgen???
ik heb het probleem gevonden, waarom die niet aansluit, je bent in je stylesheet vergeten om aan te geven dat het om #right gaat en niet om right.
In je code stond dus dit:
Moet dus dit worden:
Dus je was een hekkie (#) vergeten vandaar die space er tussen nu moet je hem alleen nog goed alignen met elkaar maar dat lukt je denk ik wel.
succes
In je code stond dus dit:
code:
1
2
3
4
5
| #left, right {
float: left;
width: 104px;
padding: 0px;
} |
Moet dus dit worden:
code:
1
2
3
4
5
| #left, #right {
float: left;
width: 104px;
padding: 0px;
} |
Dus je was een hekkie (#) vergeten vandaar die space er tussen nu moet je hem alleen nog goed alignen met elkaar maar dat lukt je denk ik wel.
succes
[ Voor 4% gewijzigd door mabarto op 14-09-2003 19:15 . Reden: verkeerde teken gebruikt voor [code] ]
Heej idd ja (die fout maak ik meerdere keren) 
Bedankt!!
Bedankt!!
Dit topic is gesloten.
![]()