Toon posts:

Omnipage converteert geen pdf naar word

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben bezig met een scriptie waarvoor ik aardig wat pdf-documenten moet doorworstelen en daar stukken tekst uit moet kopieren. Dat is een hels karwei als ik dat steeds moet doen met selecteren en vervolgens kopieren. Nou heb ik Omnipage Pro 12 NL waarmee dit zou moeten lukken. Ik heb ontiegelijk veel pdf-jes proberen te converteren, maar er is er werkelijk geen een waarbij dit lukt. Weet iemand of ik misschien foute instellingen heb?

Liefst zo snel mogelijk reageren, want ik heb te kampen met een deadline
8)7 8)7 8)7 :r

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
staan die pdfjes online? Google cache :)

of gewoon PDFjes printen en weer scannen met OCR, je hebt omnipage toch ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die pdf-jes stonden online, maar nu op mijn harde schijf. Ik heb geen benul wat je bedoeld met 'google cache' ;-) Als ik die pdf-jes ga printen, sta ik morgen nog te printen en cardridges bij te vullen. Als ik het dan nog moet inscannen, ben ik een week verder en morgen heeft deze jongen zijn deadline......aargghh. Maar het is toch juist de bedoeling dat Omnipage gewoon die pdf-jes kan omzetten? Dat staat notabene in de gebruiksaanwijzing!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:31

Sick Nick

Drop the top!

http://www.tinystocks.com/pdf2doc.html
http://www.verypdf.com/pdf2txt/pdf2txt.htm

Enz, gewoon google naar pdf2doc, txt, text, enz :) Genoeg te vinden wat dat ook wel kan.

btw, als je morgen je deadline hebt en je begint nu pas met zo'n stapel pdfjes omzetten... verantwoordelijkheidsgevoel enzo zegt je dan zeker niks :+ :D

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 12:04

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

met acrobat 6.0 kun je pdf als word opslaan en daarbij een behoorlijk deel van de lay-out behouden.
Bij alle vormen van omzetten naar Word (of ander tekst-proggel) geldt wel dat de tekst uit letters bestaat, dus niet uit een gescande pagina die naar pdf is omgezet. Is dat laatste het geval kun je met AdobeCapture (=onderdeel Acrobat v.a. versie 5.5) OCR scannen.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 17:45:
Ik heb geen benul wat je bedoeld met 'google cache' ;-)
Google zoekt behalve normale HTML bestanden ook in PDF bestanden. Speciaal voor personen die geen Acrobat Reader hebben en wellicht voor google zelf om het searchen makkelijker te maken. ;)
Voorbeeld en zie 'HTML versie".
Zo kun je simpel copy and pasten. Je PDF-file moet dan wel in de google-DB staan, dus openbaar zijn.

Wat ook kan, een oplossing van adope zelf. Zet je bestande online en laat ze naar HTML converteren door deze pagina. Je krijgt dan een HTML bestand wat vanaf Word is te openen.

In beide gevallen is je layout naar de knoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door kamerplant op 14-09-2003 17:58 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
PDF2TEXT verkeert hier momenteel in een testfase. Ik hou jullie op de hoogte. Sick Nick heeft deze jongen diep gekwetst ;-)

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 22:53
ik ben ook een tijdje bezig geweest met PDF naar doc's om te zetten..
uiteindelijk is er 1 handige oplossing... in de PDF alles selecteren en dan op copy ragge. en dan naar words gaan.. en plakken.. klaar :)
Pagina: 1