ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Er is toch al een nieuw deel: How to become a Dj... deel VIII 
En misschien vindt Lampje 1000 posts genoeg
En misschien vindt Lampje 1000 posts genoeg
The devil is in the details.
Er is geen geldende regel voor, een topic zou IMO al bij 500 wel dicht mogen, dat is al wel onoverzichtelijk genoeg.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:31
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Lampje heeft geen e-mail adres van tweakers gekregen?
ongetwijfeld, maar misschien is een discussie over bij welk aantal ie op slot moet ook wel handig, als alle lange topics op het forum bij 1000 of 500 op slot gaan tenzij anders aangegeven in een sub-forum faq ofzo dan geeft dat voor nieuwere users ook wat meer duidelijkheidWe Are Borg schreef op 14 september 2003 @ 17:09:
Lampje heeft geen e-mail adres van tweakers gekregen?
misschien iets voor de crew om in overweging te nemen
waarom moet er duidelijkheid zijn wanneer een topic op slot gaat, vantevoren? Ik denk dat in een sluitmessage wel duidelijkheid genoeg kan komen. Als je topics op een bepaald aantal posts automatisch gaat sluiten, kan je het netzogoed weer met de forumsoftware doen en heb je kans dat mensen (net als op fok) af gaan tellen op het eind. Laat maar lekker zoals het nu is. Als een sluitmessage duidelijk is, kan zelfs de nieuwste user het snappen.
Ik geloof meer dat het een argument was dat het "jammer" was dat de traditie 2000 was ofzo. Eerlijk gezegd hecht ik meer waarde aan de traditie van 1000 posts die we forumwide ongeveer hanteren dan aan de traditie die de index totaal onwerkbaar kunnen maken
.
Ik geloof meer dat het een argument was dat het "jammer" was dat de traditie 2000 was ofzo. Eerlijk gezegd hecht ik meer waarde aan de traditie van 1000 posts die we forumwide ongeveer hanteren dan aan de traditie die de index totaal onwerkbaar kunnen maken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op een gegeven moment vindt iemand het genoeg, dus gaat ie dicht.
ik zie niet in waarom daar een discussie over in LA gevoerd moet worden.
ik zie niet in waarom daar een discussie over in LA gevoerd moet worden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.