Hoi, ik ben een Vbulletin forum aan het modden, maar zit met een klein probleem.
De bedoeling is dat guests de topictitels wel kunnen lezen, maar wanneer ze op de topictitel klikken naar een andere template worden doorverwezen om te registreren.
Mijn script is nu.
------------------------------------------------------------------------------------------
// check forum permissions
$forumperms = fetch_permissions($thread['forumid']);
if (!($forumperms & CANVIEW))
{
print_no_permission();
}
if (!($forumperms & CANVIEWOTHERS) AND ($thread['postuserid'] != $bbuserinfo['userid'] OR $bbuserinfo['userid'] == 0))
{
print_no_permission();
}
if ($bbuserinfo[userid]<1)
{
$template = 'register_error_guest';
}
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat is dus een stuk uit showthread.php
Het gaat om deze lines
{
}
Maar de guests kunnen nog steeds gewoon naar binnen
help please
De bedoeling is dat guests de topictitels wel kunnen lezen, maar wanneer ze op de topictitel klikken naar een andere template worden doorverwezen om te registreren.
Mijn script is nu.
------------------------------------------------------------------------------------------
// check forum permissions
$forumperms = fetch_permissions($thread['forumid']);
if (!($forumperms & CANVIEW))
{
print_no_permission();
}
if (!($forumperms & CANVIEWOTHERS) AND ($thread['postuserid'] != $bbuserinfo['userid'] OR $bbuserinfo['userid'] == 0))
{
print_no_permission();
}
{
}
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat is dus een stuk uit showthread.php
Het gaat om deze lines
{
}
Maar de guests kunnen nog steeds gewoon naar binnen
help please