Toon posts:

Ik begrijp er geen k*t meer van!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer al een tijdje mijn ge-unlockte duron 600 over te clocken (op een asus A7V)
maar...
als ik die 4 dipswitches verander bijv on-on-on-off dan verander ik alleen mijn fsb

waar kan ik in duronsnaam die multiplier veranderen?!?

ik had het al eerder iets makkelijker geprobeerd met die nieuwe beta bios....maar dat werkt ook voor geen meter

iemand die mij uitleg kan geven...?

greetzzz
milka}:O

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Op zaterdag 02 december 2000 00:17 schreef MiLKaKOE het volgende:
als ik die 4 dipswitches verander bijv on-on-on-off dan verander ik alleen mijn fsb

waar kan ik in duronsnaam die multiplier veranderen?!?

ik had het al eerder iets makkelijker geprobeerd met die nieuwe beta bios....maar dat werkt ook voor geen meter
Naast die 4 dipswitches zit nog een blokje met dipswitches (donkerblauw blokje); daarmee kun je de multiplier veranderen.. Als je die niet hebt dan heb je een A7V met onboard soundcard;.. dan kun je de multiplier niet veranderen mits je aan je mobo gaat solderen (Moet je de search maar us gebruiken; vind je vast wel wat)..

Klopt.. via de bios kun je de multiplier (nog) niet veranderen.. ehhmm. je kunt hem wel veranderen maar dat helpt voor geen meter :( Even wachten op de final dan maar.. of je mobo gaan modden..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
hee thnx

ik heb een A7V zonder sound onboard
dus ik kan die multiplier veranderen

maar ik heb zie nergens een tabelletje met de combinaties voor de multiplier factor

er staat wel zo`n tabelletje op m`n moederbord, maar daar staan elke keer maar 4 combinaties ipv de 6 dipswitches die in dat blokje zitten

Verwijderd

je hebt 6 dipswitches....5+6 zet je op ON, 1tm4 staat op je moederbord geprint

Verwijderd

Topicstarter
OK RELAX!!

ik ga het nu meteen proberen!!

pompiedom

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
En gelukt?? :)

Pvouput live