Ik heb nu op mijn desktop zoon html file waar ik al mijn fav programma's, sites en mappen op heb. dmv
en dan dus ook me mappen en sites.
Maar hiermee kan je niet rechtermuis knop voor je beeld eigenschappen, nu weet ik wel dat je het opzij kan schuiven en dan gewoon rechtermuis, maar daar word ik een beetje moe van.
Daarom is mijn vraag of er mensen een goede alternatief hebben? Ik zelf was begonnen om een VB progje te schrijven, maar ik ben nogal erg slecht daarin, dus kwam ik niet echt ver. Misschien dat ik dan ook andere mensen op het idee breng die het dan willen gaan maken.
Maar het blijft dus: Zijn een beetje goede alternatieven voor de schone dekstop
?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <script language=vbscript>
Sub Open(appName)
set WshShell = CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.Run(appName)
End Sub
</script>
<a target="_self" href="javascript:void 0" onclick="Open 'file:///C:/*.exe">Bla</a> |
en dan dus ook me mappen en sites.
Maar hiermee kan je niet rechtermuis knop voor je beeld eigenschappen, nu weet ik wel dat je het opzij kan schuiven en dan gewoon rechtermuis, maar daar word ik een beetje moe van.
Daarom is mijn vraag of er mensen een goede alternatief hebben? Ik zelf was begonnen om een VB progje te schrijven, maar ik ben nogal erg slecht daarin, dus kwam ik niet echt ver. Misschien dat ik dan ook andere mensen op het idee breng die het dan willen gaan maken.
Maar het blijft dus: Zijn een beetje goede alternatieven voor de schone dekstop