matrox rainbowrunner en linux

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
ik ben bezig met een video projectje, en wil daarvoor een matrox rainbowrunner gebruiken op een matrox mysique.
De combi werkt, maar ik wil het gaan gebruiken onder linux (stabieler en sneller).
heeft er iemand ervaring mee????

ps. hij is op slot gegooit laatst door een moderator (Dion_b) die niet goed naar mijn andere topic heeft gekeken (nog bedankt).

Het gaat mij dus nu om die Rainbow runner. De kaarten werken, maar ik krijg de rainbowrunner niet aan de gang. Er zijn wel projecten op internet, maar die willen niet werken.
Heeft iemand ervaring hiermee???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je goed kijkt naar de link die ik gaf zul je zien dat daar iemand zat die de Rainbow Runner Studio Mystique onder Linux werkend had. Dat is gelijk de enige vermelding op GoT van wat jij zoekt.

Met de search vind je niet veel meer dan dat, de andere topics gaan over de (wezenlijk andere) G-series rainbow runner.

Als hij niet werkt is het misschien een stuk constructiever om een topic in NOS te openen conform de FAQ, dus met uitgebreide vermelding van systeemspecs, exact welke Linux distro je gebruikt, welke modules, en wat exact de foutmeldingen zijn die je krijgt.

Hier kunnen we nog steeds erg weinig mee. Overigens, lees dit even:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je vindt dat je topic onterecht dicht is gedaan, dien je contact op te nemen met de mod in kwestie of als dat niet lukt met een collega-mod. In geen geval mag je doodleuk een tweede topic openen zonder overleg, die gaat per definitie dicht. Bij deze dus :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.