"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Als jij ze niet formatteert en verwijdert zijn ze er nog gewoon hoor.ErikRo schreef op 14 September 2003 @ 14:54:
Maar nu vraag ik me of de andere partites (D:, E:, F:, erna nog wel beschikbaar zijn, onder die nieuwe installatie.
Erg knapHet zijn gewoon ntfs partities en en een fat32 schijf.
Dat wel, maar dat is met take ownership op te lossen.Dat niet op de eea manier de rechten zijn gekoppeld aan die parttiies van de oude XP versie. En door de beveiliging toegang geweigerd wordt op die parts op mijn nieuwe XP.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
gewoon doen en bij de install c formateren en daarin installeren...
de rest doet ie niks mee...
de rest doet ie niks mee...
Ik kan altijd Windows gewoon op de C: schijf/partitie installeren zonder dat de andere partities worden overschreven of worden verwijderd.
Als windows dan klaar is met installeren dan kan ik gewoon alle bestanden gewoon weer terug vinden op de andere partities. (D:, E:, etc)
Suc6 ermee
Als windows dan klaar is met installeren dan kan ik gewoon alle bestanden gewoon weer terug vinden op de andere partities. (D:, E:, etc)
Suc6 ermee
I browse with Vivaldi
Verwijderd
Elke keer dat ik dat tot op heden gedaan heb, was ik andere partities kwijt. In disk management staat die partitie dan op healty maar wel invisible.
Ik unhide ze dan met PMagic.
Ik gebruik alleen NTFS, ik denk dat het met fatx niet zo'n probleem is.
Ik unhide ze dan met PMagic.
Ik gebruik alleen NTFS, ik denk dat het met fatx niet zo'n probleem is.
Als je daarvóór ook PM hebt gebruikt om je partities aan te maken kan ik me daariets bij voorstellen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1