Toon posts:

[Nokia PC suite] Inhoud van telefoon bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Nokia pc suite geinstalleerd, de drivers voor de datakabel(dku-5).
Als ik nu mijn fotos, ringtones of graphics map wil bekijken, krijg ik niks te zien(hij geeft ook aan dat er 0 objecten zijn). Ook als ik update gebeurt er niks. Hoe kan dit? Bij een vriend deed hij dit ook al, maar hij gaf daar wel énkele foto's aan. Ik werk met windows 98SE. Ik kan wel gewoon Ringtones installeren ed.

Iemand een idee?

Verwijderd

Ik heb net hetzelfde probleem. Mijn mappen in Nokia media browser zijn leeg. Uploaden van tones en wallpapers van mijn harde schijf naar mijn 7250i gaat ook niet. In de allerlaatste fase gaat het de mist in. Mijn Nokia connection manager zegt nochtans dat er een connectie bestaat vermits 7250i verschijnt in het venstertje van Nokia connection manager. Dit is heel vreemd en duidt op een software bug. Het vreemde is dat andere progjes zoals Mobile Media Browser ook niet werken. De connectie met mijn 7250i schijnt niet te bestaan maar Nokia connection manager zegt blijkbaar van wel.

Kan er iemand soelaas bieden?

thnx

BM

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij wel beltonen oid sturen naar je telefoon? Ik wel namelijk.
Ik krijg oxygen niet aan de gang, maar daar lukte het wel mee bij die vriend van me.

Zou het zin hebben te mailen naar nokia ofzo?

Verwijderd

Beltonen updaten gaat ook niet. Op het einde van het proces is het update icoontje geghost, grijs dus hetgeen betekent dat ik er niet op kan klikken. Ben vandaag naar de winkel gegaan en die zei dat er meer recente drivers op de site van Nokia staan voor die DKU-5 cable maar ik betwijfel of dat gaat lukken. Verdorie, waarom meldt niemand anders zich in deze thread. Heel jammer.

Waarom kun jij wel tones uploaden en ik niet? Enig idee?

BM

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet, ik denk dat windows 98(se) problemen heeft met het browsen, het gebruiken van de telefoon als schijf.
Ik weet niet of je Oxygen Phone manager al geprobeert hebt(www.oxygensoftware.com), maar die werkt wel bij mij. Gaat heel goed zelfs, maar het werkt vervelend(iedere verandering moet je alle supdaten, en met +350 bestanden in je gallery gaat dat erg langzaam en vervelend. Weet je al of het werkt met die nieuwe drivers?

Verwijderd

net geprobeerd maar noppes mijn folders blijven leeg. Ook met oxygen phone manager II zie ik alleen maar my phones maar verder niets. Mobile Media browser gaat ook niet. Mijn connection manager zegt dat er wel een verbinding is vermits er 7250i verschijnt als ik mijn correcte com port selecteer. O ja nog iets. Gedurende de installatie van Nokia Media suite vraagt de installatie om een cable modem te installeren hetgeen ik eigenlijk al heb vermits ik Skynet abbonee ben. Maar dan doe ik dat toch en dan gaat ie proberen via autodetect te achterhalen op welke USB port mijn 7250i is aangesloten maar dan zegt ie dat hij niets kan vinden. Hoe kan dat? De DKU-5 kabel steekt er toch in. Ook in de 7250i zelf trouwens. Nou goed, dan kies ik manueel een port en dan gaat de installatie van media suite verder zonder problemen. Is er nu een connectie met mijn 7250i of niet? Ik weet het allemaal niet meer.

BM

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk, dat als je hem niet automatisch laat detecteren, het niet lekker gaat, dan ben je nooit zeker of ie hem wel vind. Ik had dat eerst ook(dat ie hem niet vond) en heb toen windows opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het dus wel(met PM dan wel, maar ja).
Heb je al een andere pc geprobeert. Ik denk dat jij geen connectie met je foon hebt, denk je niet?

Verwijderd

daar lijkt het op maar Nokia connection manager in configuratiescherm laat anders vermoeden. Effe experimenteren nog.

Is er iemand anders die hier meer over weet?

BM

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

bij mijn ging ik via IR, toen ik die prog open dan zeg die dat die mijn toestel neit herkent tewijl bij nokia connection sta dat mijn toestel verbinding heeft

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

vreemd allemaal. Wat zou er gebeuren als we Nokia bellen?

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat zij je niet kunnen helpen, is natuurlijk helemaal pc gebonden en al. Misschien anar de shop van Nokia gaan en het hun even laten proberen?

Verwijderd

waar ik de 7250i gekocht heb bedoel je?

O ja kan ik emails via een PC naar mijn 7250i versturen?

Enig idee of dat gaat?

BM

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 19:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik niet.

Wat ik heb ontdekt: prober Oxygen Phone manager nog een, maar evrgeet niet de connection manager van Nokia uit te zetten, die blokeert het signaal voor PM en daardoor lijkt het alsof 'ie het niet doet!
succes!(het werkt nu bijna volledig goed, helaas van Nokia phone browser, maar het gaat stukken beter met PM)

Verwijderd

Ok prima ik kan de inhoud van mijn 7250i bekijken. En vanzelfsprekend ook nieuwe wallpapers inladen in het programma. Maar hoe krijg ik die nu daadwerkelijk naar mijn 7250i getransfereerd? Want een fototooje van 128 X 128 dat ik heb bijgevoegd staat nu wel bij al mijn andere graphics maar set as wallpaper, set as operator logo, en set as startup zijn gehost. Ik kan ze dus niet kiezen terwijl dat bij die andere wel het geval is.

Toch alvast bedankt. We zijn op de goede weg.

BM

Verwijderd

Topicstarter
Het kan zijn dat ervoor een icoontje staat met"een harde schijfje, en bij de andere een icoon met ene telefoon. Maak van de HDD icoon een Tel. Icoon en laad ze in op de telefoon. Werkt dat?

Verwijderd

Wel wat ik nu doe is een jpegje inladen in photos en dan de foto kopieren naar logo maker en vervolgens laadt ik de foto in het geheugen van de 7250i en zo werkt het wel. Ach, het zal wel een kwestie van experimenteren zijn. Nog één vraagje. Ringtones inladen gaat ook? Ik heb enkele midi files gedownd van een midi site en wil die nu inladen in mijn 7250!. Echter, kan Oxygen die midi files meteen converteren naar een polyfonische ringtone?

Thnx

BM
Pagina: 1