Toon posts:

[Ie 6] Fout in cookies ofzo? (Deel 2, 1 gedelete :S)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou hier weer de zelfde topic want hij was al gesloten eer dat ik antwoord kon geven... dat met alle cookies accepteren enzo hadik alllang gedaan... maar dat werkt niet... en bij sites zoals: www.punksbusted.com doetie t ookniet...
dus hier maar weer mijn post:

---------------------------------------------------------------------------------

Hoi,

Alsik wil inloggen op mijn clansite-forum accepteert hij het gewoon, maar als ik dan op het prive board wil, dan zegtie datik weer moet inloggen, Doe ik weer username en password, acceptie t weer anders krijg je: fout wachtword ofzo, druk ik op een prive forum zegtie weer datik moet inloggen. Echt bizarre. Vriend van mij vertelde dat ik iets in me beveiligings settings van internet opties moes kloten mja kep geen idee wat.

Oja clansite is: www.dutchelitedivision.nl weenie of je dat nodig hebt ofzo?

En ik kan ook stomweg ineens niet meer op deze site komen terwijl andre dat wel kunnen (Komt door planet internet volgsmij... iedreen met planet heeft t namelek) www.clanladder.com

Maar heeft iemand de oplossing voor mij? khoop t!

thx!

Verwijderd

ik kom ook niet op clanladder....vaag. ( ja planet hiero) ... zeg kom jij nog op google?? daarkom ik ook al niet meer op. daarbij heb ik ook nog eens het mooie prob dat vaak gif niet worden weergegeven :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 13:57 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:31

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

cache en cookies leeg gooien helpt ook niet?

anders even de internet security/privacy settings van IE op laag zetten

[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 14-09-2003 13:59 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wanneer je vindt dat een topic onterecht gesloten is, hoor je per mail contact op te nemen met de betreffende moderator, in dit geval Korakal. Hij zal heropenen dan overwegen. Maar zelf een nieuw topic openen is niet de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.