• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Ik ben vorige maand op vakantie in Turkije geweest. Heb geprobeerd een aantal SMS'jes te versturen, maar dat ging niet. Okay tot dusver niets aan de hand.

Nu krijg ik echter mijn rekening binnen aan daarop staan ze wel vermeld. Nooit verstuurd en nooit aangekomen maar wel betalen. Daar komt nog bij dat ik destijds 3x geprobeerd heb iets te versturen en mijn rekening geeft 16 keer aan.

Gebeld met de operator maar dit heeft niets opgevelerd. Zij houden vol dat ik ze wel verstuurd heb. Wat moet ik hier nu mee?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Over het feit dat het nooit is aangekomen,maar je wel moet betalen kan ik wel ergens begrijpen.Dat is de kost die de Turkse operators je aanrekenen.
Misschien wordt elk berichtje aan 1 vast bedrag aangerekend bij je operator,maar omdat je in het buitenland zit is het duurder ---> ze delen de sms-kosten op in 16 berichten.

Mss ver gezocht,maar kan wel kloppen lijkt me .

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

laatste is vergezocht, 1e klopt (helaas) gewoon. Je betaald voor het versturen van een sms'je, of de ander hem ontvangt is daarvoor niet relevant. Ik zou je adviseren een specificatie op te vragen van je rekening. Daarop zie je in groter detail welke sms'jes er verstuurd zijn. Als je een Nokia hebt kan het zijn dat je lange sms'jes stuurt wat effectief gewoon 3 sms'jes kunnen zijn. Daarnaast is het niet mogelijk dat een sms'je je vaker berekend wordt, gezien je betaald zodra de sms centrale van je provider je sms'je ontvangt. Je belt, ook in het buitenland, rechtstreeks in op de sms-centrale van je eigen provider, en zodoende zal de sms zelf maar 1 keer berekend worden. Dus het kan hier net zo goed een verkeerd interpretatie van je rekening zijn. Welke operator gaat het hier overigens om
?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
offtopic:
Je kan ook met andere merken lange sms'jes sturen hoor ;)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Kippenijzer schreef op 14 September 2003 @ 14:11:
Welke operator gaat het hier overigens om?
Debitel dat in dit geval gebruik maakt van het Vodafone netwerk.